بیرانوند قرارداد جدید امضا نکرده است؛

ابهام در توافق جدید این ستاره با پرسپولیس وارد فاز جدیدی شد+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۹۴۹۳۷
ابهام در توافق جدید این ستاره با پرسپولیس وارد فاز جدیدی شد+عکس
ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه اعلام کرده قرارداد خود را با تیم تا 4 سال دیگر تمدید کرده اما هنوز این امر محقق نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته قبل بود که علیرضا بیرانوند نشستی را با محمدحسن انصاری‌فرد برگزار کرد تا در مورد مطالباتش و همچنین تمدید قرارداد خود صحبت‌هایی را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

23

بعد از این نشست بیرانوند مدعی شد قراردادی چهار ساله را با پرسپولیس امضا کرده اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس می گوید: اولویت بحث بیرانوند موضوع مطالباتش از باشگاه بود که البته این موضوع حق مسلم او به شمار می رود، بعد از این بحث انصاری‌فرد در این جلسه پیشنهاد تمدید قرارداد را به بیرانوند داد که او هم پذیرفت. با توجه به همین مسئله قرار است قرارداد جدید بیرانوند تنظیم و بعد از آن به امضای این دروازه‌بان برسد.

در این باره به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس ابتدا باید بخشی از مطالبات این دروازه بان ملی پوش را پرداخت و پس از آن قرارداد وی را تا 1402 تمدید کند. به هرحال هنوز در توافق جدید این بازیکن با سرخ‌پوشان ابهام وجود دارد و به نظر می رسد این پروسه وارد فاز جدیدی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز