علی باغمیشه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردم از تیم ملی بازی هجومی می‌خواهند/ کلاس فوتبال ما بسیار بالاتر از هنگ‌کنگ است/ باید به کالدرون فرصت دهیم تا تفکرات خود را پیاده کند

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۵:۲۶:۰۹
کد خبر: ۸۹۵۴۴۳
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است هنگ‌کنگ نمی‌تواند جلوی ما حتی در خانه خودش مقاومت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی باغمیشه پیشکسوت ملیپوش باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در تیم‌های پایه فعالیت میکند و مربی آکادمی پرسپولیس در غرب تهران است. او درباره بازی تیم ملی فوتبال مقابل هنگکنگ به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی ما به تازگی به شیوه و روش جدیدی بازی میکند و البته بازیکنان هنوز نتوانستهاند آنگونه که باید خود را با تفکرات ویلموتش وقف بدهند.

وی افزود: دلیل این موضوع نیز این است که این تیم سال‌ها با تفکرات کیروش کار کرده و ویلموتس نیاز به زمان دارد، اما هنگکنگ یک تیم درجه  دو یا سه آسیایی است و نمیتواند جلوی ما حتی در خانه خودش مقاومت کند. کلاس فوتبال ما از این کشور بسیار بالاتر است و مردم ما هم از تیم ملی یک فوتبال هجومی میخواهند و امیدوارم ملیپوشان بتوانند در این بازی با گلهای زیاد حریف را شکست دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس به دلیل اینکه شاکله اصلی خود را حفظ کرده میتواند برای چهارمین بار قهرمان لیگ شود. البته تیم‌های دیگری هم مانند تراکتورسازی هستند. تراکتور با آوردن یک مربی بینالمللی خوب مانند دنیزلی و جذب بازیکنان کارآمد یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی است.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره نیاز این تیم به مهاجم جدید گفت: ابتدا باید به مهاجم جدید و البته علیپور اجازه بدهیم خود را با شرایط بیشتر وقف دهند. بویژه مهاجم برزیلی که کار سادهای ندارد. پرسپولیس نسبت به سال قبل تغییرات کمی داشته اما تغییر اصلی ایجاد شده در نوع بازی تیم است که حتما باید به کالدرون وقت بدهیم تا بتواند تفکرات خود را در تیم به درستی پیاده کند. من معتقدم پرسپولیس قادر است به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز