پس از صعود به المپیک توکیو؛

تماس تلفنی وزیر ورزش با بازیکنان، کادر فنی و رییس فدراسیون بسکتبال

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۲:۱۶
کد خبر: ۸۹۵۸۶۵
تماس تلفنی وزیر ورزش با بازیکنان، کادر فنی و رییس فدراسیون بسکتبال
وزیر ورزش و ‌جوانان در تماس های جداگانه با رییس فدراسیون، مهران شاهین طبع سرمربی ، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال، صعود تیم ملی ایران به المپیک توکیو را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و ‌جوانان در تماس های جداگانه با رامین طباطبایی رییس فدراسیون ، مهران شاهین طبع سرمربی ، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال، صعود تیم ملی ایران به المپیک توکیو را تبریک گفت.

دکتر مسعود سلطانی فر به صمد نیکخواه و حامد حدادی گفت : صعود مقتدرانه شما به المپیک، نشان توانمندی و بزرگی بازیکنان و این رشته در ایران دارد و خوشحالم که جوانان پر افتخار ایران را در المپیک می بینم.

وزیر ورزش و جوانان به مهران شاهین طبع سرمربی تیم ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته از تیم بسکتبال حمایت می کند و برای حضوری موفق در المپیک از فدراسیون و تیم ملی ایران حمایت می کند و خوشحالم که کادر فنی تمام ایرانی توانستند این موفقیت بزرگ را بدست بیاورند.

سلطانی فر به رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همانطور که گفته بودم بسکتبال ایران توان جهانی شدن را دارد و بعد از بازی خوب شما مقابل اسپانیا یقین پیدا کردم که توانایی صعود به المپیک را داریم 

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسکتبال جزو الویت های مهم وزارتخانه در المپیک است و تمام نیازهای تدارکاتی این تیم برای حضور موفق در المپیک برآورده می شود.

نظر شما