ندا شهسواری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب سهمیه سخت است/ می‌توانیم به عنوان تیم اول بلیت ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۵۹۲۱
کسب سهمیه سخت است/ می‌توانیم به عنوان تیم اول بلیت ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم
ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: مسابقات انتخابی المپیک در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد و ما فرصت زیادی داریم تا بتوانیم به اوج آمادگی خود برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ندا شهسواری، ملی پوش تنیس روی میز ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی آسیا که هر ساله برگزار می‌شود، آماده می‌شویم. این رقابت‌ها به صورت تیمی، دوبل و انفرادی است که تیم اول آسیا مستقیم وارد المپیک می‌شود. الان تمرینات خود را در اردو دنبال می‌کنیم، پیش از مسابقات چک در اردو بودیم. پنج‌شنبه 21 شهریورماه اعزام می‌شویم و 24 شهریور ماه رقابت‌ها آغاز خواهد شد. بازی‌ها به صورت تیمی است و پس از آن انفرادی و دوبل برگزار می‌شود. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

شهسواری اظهار داشت: در مسابقات اندونزی مشخص خواهد شد که رقابت‌های انتخابی المپیک به چه شکل برگزار شود، اگر بازی‌ها به صورت آسیای میانه‌ای باشد، با این که فقط یک نفر از آسیای میانه انتخاب خواهد شد، شانس ما برای کسب سهمیه خیلی زیاد است. اگر به صورت آسیایی باشد، 6 نفر از این قاره انتخاب می‌شوند که شانس ما کم خواهد بود و مسابقات سخت‌تر می‌شود. مسابقات انتخابی المپیک در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد و فرصت زیادی داریم تا بتوانیم به اوج آمادگی خود برسیم و سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنیم.

وی افزود: تا به حال تمرینات خوبی داشتیم و در همه بخش‌ها صبح و بعد از ظهر تمرینات پشت میزی، بدنسازی، سرویس، دریافت سرویس و ... داریم. اگر این روند طولانی مدت به همین شکل پیش رود همه خیلی خوب از نظر تاکتیکی و بدنی آماده می‌شویم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران عنوان کرد: در حال حاضر سومین مرحله اردوی تابستانه خود را پشت سر می‌گذاریم و قرار است روند این اردوها تا انتخابی المپیک ادامه داشته باشد. از مهرماه مسابقات لیگ باشگاهی کشوری آغاز خواهد شد، امتیاز بسیار مثبتی است و باعث می‌شود ما دائما در رقابت و اوج آمادگی خود باشیم. تا فروردین تورهای مختلف داریم، بین این مسابقات اردوها نیز حتما تشکیل خواهد شد.

شهسواری گفت: پس از مسابقات آسیایی یک دوره رقابت دیگر است که نفراتی که باقی ماندند شانس مجدد می‌شوند اما سطح بسیار بالایی دارد. این تورنمنت در سطح جهانی برگزار می‌شود و تمام ورزشکاران دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند اما بازهم شانس کسب سهمیه سخت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز