سحر غنی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای درخشش در ترکیه انگیزه زیادی داریم/ امیدوارم فدراسیون کشتی به آلیش بانوان اهمیت بیشتری بدهد

۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۰:۳۰
کد خبر: ۸۹۵۹۹۲
برای درخشش در ترکیه انگیزه زیادی داریم/ امیدوارم فدراسیون کشتی به آلیش بانوان اهمیت بیشتری بدهد
عضو تیم‌ ملی کشتی آلیش بانوان گفت: امیدوارم توجه به ما بیشتر شود تا بتوانیم توانایی خود را در میادین بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سحر غنی‌زاده، عضو تیم‌ ملی کشتی آلیش بانوان درباره میزان آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات جهانی مهرماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. مسابقات در سطح جهانی برگزار می‌شود و قطعا همه کشورهای حاضر تلاش خواهند کرد با بالاترین آمادگی در این رقابت‌ها حاضر شوند. خوشبختانه با توجه به انگیزه‌ای که داریم همه آمادگی لازم را هم داریم.

او اضافه کرد: پیش از این قرار بود در مسابقات هنرهای رزمی در کره جنوبی شرکت کنیم حتی دو دوره اردو هم برگزار کردیم ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی اعزام ما لغو شد و حتی مرحله سوم اردوها هم نیز برگزار نشد اما برای مسابقات جهانی به ما قول صددرصد داده‌اند.

غنی زاده در پایان گفت: آخرین مسابقاتی که تیم‌ آلیش اعزام شد به دو سال پیش برمی‌گردد، متاسفانه تکلیف‌مان مشخص نیست و هر سری به یک دلیل اعزام‌مان لغو می‌شود. در حال حاضر تغییراتی در فدراسیون رخ داده و تقریبا به یک ثبات رسیده است. امیدوارم توجه به ما هم بیشتر شود تا بتوانیم توانایی خود را در میادین بین المللی به نمایش بگذاریم.

نظر شما