محمدرضا رجبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تدارک بازی‌های دوستانه سخت است/ انتظارات باید از تیم ملی هندبال به‌جا باشد/ از آسیا فقط یک تیم به المپیک صعود می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۹۶۰۰۰
تدارک بازی‌های دوستانه سخت است/ انتظارات باید از تیم ملی هندبال به‌جا باشد/ از آسیا فقط یک تیم به المپیک صعود می‌کند
دبیر فدراسیون هندبال گفت: تصمیم داریم چند بازی تدارکاتی با تیم جوانان و تیم‌های باشگاهی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال درباره شرایط اردوهای تیم‌ملی پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: چهارمین اردوی تیم‌ملی از ۲۳ شهریور آغاز خواهد شد. هر وقت که احساس شد می‌توانیم همه تیم‌ را یک جا و با حضور لژیونرها داشته باشیم اردوها را برگزار کردیم البته برخی اردوها در غیاب لژیونرها برگزار شد.

او درمورد بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: با توجه به منابع مالی کمی که داریم تدارک دیدن بازی‌های دوستانه خیلی سخت بود. فعلا تصمیم داریم در پایان چهارمین مرحله اردو چند بازی تدارکاتی با تیم جوانان و تیم‌های باشگاهی داشته باشیم و پس از آن‌هم ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات به قطر خواهیم رفت و چند بازی دوستانه را با تیم‌ ملی این کشور برگزار خواهیم کرد.

رجبی با اشاره به کار سخت تیم‌ ملی در مسابقات انتخابی افزود: از آسیا فقط یک تیم می‌تواند به المپیک صعود کند بنابراین باید انتظارات از تیم‌ به جا باشد. منابع کمی در اختیار داریم و همین باعث می‌شود تدارکات خوبی را قبل از مسابقات نداشته باشیم. در حال حاضر تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

دبیر فدراسیون هندبال در پایان در مورد حضور تیم‌های سپاهان و زاگرس در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: قرعه کشی این رقابت‌ها انجام شده امیدوارم هر دو تیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند، هرچند می‌دانیم کار آسانی در این رقابت‌ها نخواهند داشت چراکه تیم‌های عربی همه از حضور بازیکنان طراز اول خارجی در تیم‌شان استفاده می‌کنند. بنابراین با این اوصاف شرایط یکسان نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز