امینه امانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای حرفه‌ای بودن به کمپ احتیاج داریم/ از حضور آقایان در مسابقات بانوان استقبال می‌کنیم/ در ورامین مهمان محسوب می‌شویم!

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۵:۵۹:۵۲
کد خبر: ۸۹۶۰۲۲
برای حرفه‌ای بودن به کمپ احتیاج داریم/ از حضور آقایان در مسابقات بانوان استقبال می‌کنیم/ در ورامین مهمان محسوب می‌شویم!
سرمربی تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین گفت: پیش از شروع لیگ قرار بود تمرینات ما در تهران باشد ولی این اتفاق رخ نداد و در ورامین استارت تمرینات را زدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امنیه امانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین، درباره وضعیت تیمش در فصل جدید لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: ستارگان ورامین اولین سالی است که در دو بخش بانوان و آقایان آن‌هم در رشته فوتسال تیم‌داری می‌کند. بازی اول ما در شیراز بود در این دیدار به دلیل ناهماهنگی و در اختیار نداشتن دو بازیکن اصلی‌ام نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشبختانه در بازی‌های بعدی جبران کردیم و در حال حاضر در مکان دوم جدول رده بندی قرار داریم.

او ادامه داد: بازی به بازی برنامه داریم و تلاش می‌کنیم در هر مسابقه بهتر از قبل باشیم اما متاسفانه یکسری مشکلات است که تیم را از هدفش دور می‌کند. پیش از شروع لیگ قرار بود تمرینات در تهران باشد ولی این اتفاق رخ نداد و در ورامین استارت زدیم و این موضوع باعث شده تعدادی از بازیکنان ما نتوانند با ما تمرین کنند.

امانی اضافه کرد: همین موضوع باعث ناهماهنگی در تیم می‌شود. اگر می‌خواهیم به صورت حرفه‌ای باشگاه داری کنیم قطعا باید یک کمپ داشته باشیم و در غیر این صورت هیچ فرقی با ۱۵ سال پیش نکرده‌ایم و البته در این رابطه مدیرعامل به ما قول‌هایی دادند.

وی افزود: متاسفانه مسئولین شهر ورامین با ما همکاری خوبی ندارند و سالن تمرین با سالن برگزاری مسابقات یکی نیست. وقتی در سالن تمرین هستیم مانند یک مهمان محسوب می‌شویم که باید زود آنجا را ترک کنیم. امکانات آنقدر کم است که بازیکن‌ها در هر تمرین مصدوم می‌شوند. قطعا اگر برای این مشکلات راه حلی نیابند تیم را به تهران خواهیم آورد.

سرمربی ستارگان ورامین درخصوص انتقال تیم تصریح کرد: استقبال خوبی از مسابقات می‌شود و تماشاگران خوبی به سالن می‌آیند‌. در بازی با شهروند ساری ورود برای آقایان هم آزاد بود که اتفاقا استقبال خوبی هم شد و خانواده بچه‌ها حضور داشتند. با این شرایط ما از حضور آقایان در مسابقات بانوان استقبال می‌کنیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

نظر شما