محمدصادق کبودانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خرید تجهیزات هزینه بالایی دارد/ فاصله تیراندازی با کمان ایران با جهان زیاد است

۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹:۱۸
کد خبر: ۸۹۶۰۹۱
خرید تجهیزات هزینه بالایی دارد/ فاصله تیراندازی با کمان ایران با جهان زیاد است
کماندار تیم ملی ریکرو گفت: تجهیزات وارد می‌شود و ما با ارز آن‌ها را می‌خریم، به همین دلیل هزینه بالایی دارد، فدراسیون هم تا جایی که بتواند تیرهای مصرفی را گاهی اوقات تهیه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدصادق کبودانی کماندار تیم ملی ریکرو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: در این یک سال اخیر که من در اردو حضور داشتم، روز به روز آمادگی و تمرینات رو به پیشرفت است و همه بچه‌ها سعی خود را می‌کنند تا به بهترین رکوردها دست پیدا کنند. در اردوهای ملی هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم، زمان استراحت کافی نیز برای ریکاوری بدن داریم. در حال حاضر مسابقات کاپ آسیا فیلیپین و مسابقات کسب سهمیه تایلند را پیش‌رو داریم.

وی افزود: تمرینات نوسان دارد، یک روز سخت و یک روز راحت است. باید تمرینات اینطور باشد تا از نظر جسمانی پیشرفت خوبی داشته باشیم. تمرینات بدنسازی را نیز به صورت دوره‌ای زیرنظر مربی تیم ملی کار انجام می‌دهیم.

کبودانی عنوان کرد: اگر تمرینات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نقطه اوج بدنی ما در مسابقات باشد، با یاری خداوند همه تیم سعی می‌کنیم که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم. تک تک نفرات تیم تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنند.

کماندار تیم ملی ریکرو ایران در پایان گفت: فاصله تیراندازی با کمان ایران با دنیا معمولا زیاد است، اما به مرور زمان و با کار بهتر درست می‌شود. مثلا تغذیه، تمرین، بدنسازی و حتی حضور یک روانشناس کنار تیم ملی می‌تواند کارآمد باشد. تجهیزات بسیار به روزی داریم اما فراهم کردن آن‌ها بر عهده خود ما ورزشکاران است، این موضوع خیلی سخت است زیرا هزینه‌های بالایی دارد. تجهیزات وارد می‌شود و ما با ارز آن‌ها را می‌خریم، فدراسیون هم تا جایی که بتواند تیرهای مصرفی را گاهی اوقات تهیه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز