حمیده ایرانمنش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردوی مشترک با صربستان برای تنیس روی میز بانوان مهم است/ در بخش تیمی شانس کسب سهمیه المپیک نداریم

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۶۱۳۹
اردوی مشترک با صربستان برای تنیس روی میز بانوان مهم است/ در بخش تیمی شانس کسب سهمیه المپیک نداریم
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران گفت: عدم اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی یکی از مشکلات بزرگ ما در سال‌های اخیر بوده است، به همین دلیل اردوی مشترک با صربستان برای ما خیلی مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: تا به حال دو مرحله اردو آمادگی داشتیم و سومین مرحله اردو هم در حال برگزاری است. اولین اردو از 7 تا 20 تیرماه، دومی از 12 تا 28 مرداد ماه ادامه داشت و پس از یک استراحت کوتاه بچه‌ها از 10 شهریور وارد اردو شدند و تا 21 شهریور در اردو خواهند ماند. روز 21 شهریور ماه اعزام مسابقات آسیایی اندونزی خواهیم شد که این رقابت‌ها از 24 شهریور آغاز می‌شود.

وی افزود: هرچه مسابقات نزدیک‌تر می‌شود، سطح آمادگی بچه‌ها تخصصی‌تر خواهد شد. انتظار ما این است که تا 4 روز آینده عملکرد بهتری داشته باشند و در مجموع سطح عملکرد بچه‌ها نسبت به این 3 ماه خیلی بهتر شده است. امیدوارم بتوانیم در مسابقات آسیایی عملکردی بهتر از گذشته داشته باشیم.

ایرانمنش عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر داشتیم، عدم اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی بوده است. بچه‌ها عملکرد خوبی در کشورمان دارند اما یکی از مشکلات ما نبود یار تمرینی مناسب است، چون نمی‌توانند فقط با خودشان تمرین کنند، لازم هست اما کافی نیست. صحبت‌هایی که علیقارداشی ریاست فدراسیون با سفیر صربستان انجام داد، جهت برگزاری یک اردوی مشترک، خیلی مهم است چون آن‌ها ضربات قوی‌تری دارند و تاثیر زیادی در دریافت سرویس‌ها و عملکرد کلی بچه‌ها می‌گذارد. مطمئنا 2-3 امتیاز نسبت به چیزی که الان هستند بهتر خواهند بود و یار تمرینی مناسب برای دختران ایران چیزی بسیار نیاز است.

سرمربی تنیس روی میز بانوان اظهار داشت: اولین سال است که انتخابی المپیک را به صورت تیمی گذاشتند، اما ما شانس کسب سهمیه تیمی را در بخش بانوان نداریم، زیرا ما رنکینگ 50 هستیم و این مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود. اگر رقابت‌ها مانند سال‌های گذشته به صورت آسیای میانه باشد شانس کسب سهمیه دو چندان خواهد بود، چون ندا شهسواری که شانس اول ما است در آسیای میانه حرفی برای گفتن دارد. پس از او رنکینگ دوم ما مهشید اشتری شانس کسب سهمیه دارد.

سکاندار تیم ملی بانوان در پایان گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون از رده سنی 7 سال آغاز می‌شود، این نشان می‌دهد ما چقدر به آینده امیدوار هستیم و از الان سرمایه‌گذاری خود را روی سنین پایه انجام می‌دهیم تا نفرات به مرحله نوجوانی و جوانی برسند و مانند سال گذشته که پسران سهمیه المپیک جوانان کسب کردند، در بخش دختران نیز سهمیه داشته باشیم. سال گذشته هم اشتری با اختلاف امتیاز خیلی کم انتخاب نشد. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های ما جواب داده و به همین علت اردوهای مستمری برای سنین پایه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز