نیما محبوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کامپوند در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد/ کم‌ شدن اعزام‌ها بر عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۶:۲۷:۳۱
کد خبر: ۸۹۶۴۰۴
کامپوند در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد/ کم‌ شدن اعزام‌ها بر عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد
کماندار تیم ملی کامپوند ایران گفت: علیرغم المپیکی نبودن کامپوند، این رشته در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما محبوبی، کماندار تیم ملی کامپوند، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر تمرینات خود را در قالب اردوهای تیم ملی دنبال می‌کنیم، در این مرحله از اردوها یک هفته رکوردگیری برای انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم. در رشته کامپوند کمانداران به‌نام و بسیار خوبی داریم که سطح بسیار بالایی دارند. یکی از خوبی‌های تیم ملی این است که همه تقریبا در یک سطح هستند. باتوجه به این که در اردوها دائما مسابقات استیج، رکوردگیری‌ها و رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود، امیدوارم بهترین نفرات جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شوند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: قطعا برنامه‌ریزی برای این رقابت‌ها برای کسب مدال است، چون همه می‌خواهیم باتوجه به زمانی که می‌گذاریم و هزینه‌ای که می‌شود، بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. ما بچه‌ها هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دست پر از این رقابت‌ها برگردیم.

کماندار تیم کامپوند عنوان کرد: رشته کامپوند در کشور ما طرفدارهای بسیار زیادی دارد، مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و جام جهانی دارد. نفرات زیادی هستند که علیرغم المپیکی نبودن کامپوند، این رشته را انتخاب می‌کنند.

محبوبی اظهار داشت: وقتی نزدیک المپیک می‌شویم، دیدگاه روسای ورزشی کشور تغییر می‌کند. این رشته، یک ورزش مدال‌آور است، ما از اکثر مسابقاتی که حضور داشتیم دست پر برگشتیم اما سال المپیک اعزام‌های ما کم می‌شود. امسال فقط به دو مسابقه اعزام شدیم، با وجود این که 7 ماه در اردو بودیم و آمادگی لازم را داشتیم، در رقابت‌های قهرمانی جهان 2019 حضور پیدا نکردیم. انشاالله بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که در آذر ماه برگزار می‌شود، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان گفت: کم شدن اعزام‌ها صددرصد بر عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت. یک ورزشکار هرچقدر هم تمرین کند در مسابقات محک خواهد خورد، هرچه مسابقات بیشتر باشد تجربه ما بیشتر خواهد شد و خودمان را بهتر پیدا می‌کنیم.

نظر شما