فاطمه جمالی‌فر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وجود بازیکنان استان‌های مختلف کمک خیلی بزرگی به ما می‌کند/ امیدوارم امسال به ۸ تیم برتر آسیا صعود کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۹۶۴۲۱
وجود بازیکنان استان‌های مختلف کمک خیلی بزرگی به ما می‌کند/ امیدوارم امسال به ۸ تیم برتر آسیا صعود کنیم
ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: هرچه بیشتر به روز مسابقه نزدیک می‌شویم، بچه‌ها به فرم آمادگی خود نزدیک‌تر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه جمالی‌فر، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر سومین مرحله اردو آمادگی ما است که در تهران برگزار می‌شود، در اردوهای اول و دوم تمرینات سنگین‌تری داشتیم و تمرینات بدنسازی بیشتر بود تا از نظر بدنی به سطح آمادگی مورد نظر برسیم. در مرحله آخر اردو بیشتر تمرینات رقابتی و شبیه‌سازی مسابقات داشتیم، هرچه بیشتر به روز مسابقه نزدیک می‌شویم، بچه‌ها به فرم آمادگی خود نزدیک‌تر می‌شوند.

وی افزود: هدف مربی تیم نیز همین بوده و امیدوارم دقیقا در روز مسابقه به پیک اصلی خود برسیم. در کل تمرینات بسیار خوبی را دنبال کردیم و حریف‌های تمرینی بسیار قوی برای ما آوردند.

ملی‌پوش تنیس روی میز عنوان کرد: تمام قهرمانان جهان تنیس روی میز از آسیا هستند، کشورهای چین، کره و ژاپن سطح بسیار بالایی دارند و به همین دلیل سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار بالا خواهد بود. امیدوارم نتیجه‌ای که در این رقابت‌ها کسب می‌کنیم، بهتر از سال‌های گذشته باشد. اگر بتوانیم وارد 8تا تیم برتر آسیا شویم، واقعا کار بزرگی انجام دادیم.

جمالی‌فر اظهار داشت: بچه‌ها از نظر روحی و روانی آمادگی بسیار خوبی دارند چون تمریناتی که در این سه مرحله اردو داشتیم خوب پیش رفته است و باعث شده تمام بچه‌ها باانگیزه باشند. در این اردوها از بازیکنان استان‌های مختلف دعوت کردند تا با دست‌های متفاوت بازی کنیم، این موضوع کمک خیلی بزرگی به ما می‌کند.

عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: بین این اردوها من در یک مرحله از مسابقات لیگ ترکیه در فروردین شرکت کردم. رقابت خوبی بود، بازی‌های زیادی داشتیم و بازیکنان قوی بودند. اگر مسابقات انتخابی المپیک به صورت منطقه‌ای برگزار شود، در بخش انفرادی شانس بیشتری برای کسب سهمیه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز