حمید قدمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وضعیت اسکی روی آب ایران نسبت به سال‌های قبل بهتر است/ نمایندگان ایران از المپیکی شدن این رشته حمایت خواهند کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۹۶۸۹۵
وضعیت اسکی روی آب ایران نسبت به سال‌های قبل بهتر است/ نمایندگان ایران از المپیکی شدن این رشته حمایت خواهند کرد
سرمربی تیم ملی اسکی روی آب ایران گفت: وضعیت تیم ملی نسبت به سال‌های قبل در دو رشته اسلالوم و ویک بورد خیلی بهتر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید قدمی، سرمربی تیم ملی اسکی روی آب، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: بچه‌ها دائما در اردو هستند، پس از 2 روز استراحت، دوباره تمرینات‌مان را شروع کردیم. باید در دو هفته هم تمرینات‌مان را خوب ادامه دهیم تا در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم. مسابقات سطح بسیار بالایی دارد و قطعا کشورهای قوی در این رقابت حضور پیدا می‌کنند. وضعیت بچه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته در دو رشته اسلالوم و ویک بورد خیلی بهتر شده و امیدوارم شانس یاری کند و با بیشترین تلاش بهترین نتیجه را کسب کنیم. قرار گرفتن در جایگاه‌های دوم و سوم آسیا خیلی دور از انتظار نیست اما بازهم نمی‌توان مسابقات را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: در رشته اسکی روی آب رکوردها در ثانیه‌های اول تغییر می‌کند و مثل 90 دقیقه فوتبال نیست که زمان داشته باشیم. از این بابت ممکن است اتفاقات خوبی برای ما بیفتد، ضمن این که ما تمرینات‌مان را محکم و مصمم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم رکوردمان را به آسیا نزدیک کنیم.

قدمی اظهار داشت: تیم ملی بانوان ما در بخش کیبل اسکی فعالیت قوی‌تر دارند که مسابقات آن‌ها در دوره‌های بعدی برگزار می‌شود. این دوره مسابقات قهرمانی آسیا با قایق است و در بحث قایق بانوان هنوز به آن درجه نرسیدیم که بتوانیم تیم ملی را اعزام کنیم. بانوان تمرینات خود را در شهرستان‌ها انجام می‌دهند، اردوها حدود دو ماه قبل از آن مسابقات قهرمان کشوری که در تقوم اعلام شده است، برگزار می‌شود و نفرات برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی اسکی روی آب با اشاره به اجلاس کنفدراسیون آسیا که قرار است در حاشیه این مسابقات برگزار شود، گفت: حضور نمایندگان کشور ما علیرضا مهرصادقی ریاست انجمن و عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی رو آب که در کنفدراسیون آسیا سمت دارند، در این اجلاس قطعا به نفع اسکی روی آب ایران است. این نفرات حمایت خوبی می‌کنند تا اسکی روی آب المپیکی شود. تلاش انجمن اسکی روی آب ایران بر این است که قدم‌های خوبی در سطح آسیا برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز