ستاره محبوب سرخ‌پوشان بازمی‌گردد؛

خبر لذت‌بخش برای هواداران و کالدرون قبل از دربی۹۰+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۱:۱۴
کد خبر: ۸۹۷۱۶۲
خبر لذت‌بخش برای هواداران و کالدرون قبل از دربی۹۰+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی 90 به غیر از شارژ مالی بازیکنان، یک خبر خوش دیگر را نیز برای هوادارانش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که مدت زیادی از مصدومیت در ناحیه کتف رنج می‌برد، سرانجام پیش از شروع لیگ، تحت عمل جراحی قرار گرفت و بازی‌های ابتدایی لیگ نوزدهم را از دست داد.

این بازیکن هنوز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرده و به نظر می‌رسد که او به زودی قرار است به تمرینات تیمش اضافه شود. کامیابی نیا مقابل استقلال در دربی 90 غایب است اما تلاش می‌کند تا به زودی به ترکیب سرخ پوشان بازگردد اما حضورش در تمرینات به لحاظ روحی می‌تواند برای تیم مفید باشد چراکه کمال یکی از بازیکنانی است که در 4 سال گذشته درخشش خوبی برای پرسپولیس داشته و در عین حال جزو ستاره‌های مورد علاقه مرد آرژانتینی است.

KamyabiNia13

کامیابی‌نیا حدود یک هفته‌ای است به صورت اختصاصی با کادرپزشکی تمرین می‌کند و اگر روند بهبودی اش همین طور ادامه پیدا کند می‌تواند قبل از دربی به تمرینات گروهی اضافه شود اما این بازیکن هیچ شانسی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد.

این مسابقه قرار است 31 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه هافبک‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند. البته گابریل کالدرون آرژانتینی روی اوحساب ویژه‌ای بازکرده و باید دید از کمال در چه زمانی بهره‌مند خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز