یک سال پس از دستگیری؛

مربی سابق استقلال همچنان در بازداشت است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۸:۵۲
کد خبر: ۸۹۷۵۴۶
مربی سابق استقلال همچنان در بازداشت است
بر اساس پیگیری خبرنگاران مربی سابق استقلال همچنان در بازداشت به سر می برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سال گذشته بود که خبری شوک آور باز هم فوتبال ایران را در بر گرفت، مربی سابق استقلال که روی نیمکت تیمی در لیگ پایین تر نشسته بود بعد از بازی دستگیر شد. آن هم از سوی اینتر پل(پلیس بین الملل). تا امروز هم همچنان خبری از آزادی او نیست و امروز خبر دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه مربی اسبق که نقش ویژه ای در ترانسفر بازیکنان این تیم در برهه ای به اروپا داشت همچنان در زندان است و البته دلیل اصلی محکومیت او نیز مسائل مالی محسوب می‌شود.

ریشه این ماجرا اتفاقاتی است که در خارج رخ داده و باعث شکایت از او شده است. در این میان همه موارد حل شده، ولی ظاهراً مسائل مالی همچنان به قوت خودش باقی است و اگر این شخص بتواند بدهی خود که حدود 500 میلیون تومان می‌شود را بپردازد، قضیه حل می‌شود البته می‌گویند برخی از مدیران اسبق استقلال نیز به او قول‌هایی داده‌اند، اما هنوز محقق نشده است.

البته برخی شنیده ها حکایت از حکم هشت ساله زندان برای او دارد که البته در مورد هیچکدام نمی توان اظهار نظری کرد و شاید زندان هشت ساله گمانه زنی باشد. به هرحال امیدوارم مشکل فردی که روزی روی نیمکت باشگاه بزرگی مثل استقلال نشسته هر چه زودتر مرتفع شود؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز