مهسا صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

میزبان مسابقات جهانی پومسه هنوز مشخص نیست/ حضور ملی‌پوشان جذابیت لیگ را بالا برده است

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۹۷۶۲۸
میزبان مسابقات جهانی پومسه هنوز مشخص نیست/ حضور ملی‌پوشان جذابیت لیگ را بالا برده است
عضو تیم‌ملی پومسه ایران گفت: این رشته در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در میادین مختلف حضور پر رنگی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا صادقی، عضو تیم‌ملی پومسه کشورمان، درباره مسابقات پیش رو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک‌ترین مسابقاتی که در پیش داریم رقابت‌های جهانی است که سال 2020 برگزار خواهد شد. میزبان این دوره از رقابت‌ها هنوز مشخص نیست و قطعا اردوهای تیم‌ملی هم چند ماه مانده به شروع مسابقات تشکیل می‌شود که امیدوارم بتوانم در انتخابی نتیجه خوبی را به دست بیاورم تا بازهم اردونشین تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی باشم.

او با اشاره به رشد پومسه در سال‌های گذشته ادامه داد: خوشبختانه این رشته در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در میادین مختلف حضور پر رنگی را از خود به جای گذاشته است. البته پس از اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی انگیزه ورزشکاران این رشته دوچندان شد چرا که در این میدان هم بی مدال نبودیم. امیدوارم همین روند پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد و در مسابقات جهانی هم مانند همیشه خوش بدرخشیم.

صادقی در مورد سطح مسابقات لیگ نیز گفت: مسابقات لیگ با عنوان جام ستارگان هفته پنجمش را سپری کرد. با توجه به این که اکثر ملی‌پوشان در رقابت‌های لیگ حضور دارند سطح مسابقات به لحاظ فنی بالاست و رقابت‌های خوبی داریم. مسابقات هم در چند بخش مختلف مانند انفرادی، تیمی و ... برگزار می‌شود که جذابیت بازی‌ها را دو چندان می‌کند.

وی در پایان افزود: امسال برای تیم معراج تهران بازی می‌کنم خوشبختانه شرایط تیم‌مان خوب است و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم امیدوارم بتوانیم در نهایت نیز این عنوان را به دست بیاوریم.

نظر شما
پرونده ویژه