مهدی بی‌باک در گفتگو با خبرگزاری برنا:

میرهاشم بدون نقص مبارزه کرد/ هادی‌پور در راند سوم غافلگیر شد/ بازیکنی موفق است که در لحظات حساس با برنامه عمل کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۵:۵۶:۵۱
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸
میرهاشم بدون نقص مبارزه کرد/ هادی‌پور در راند سوم غافلگیر شد/ بازیکنی موفق است که در لحظات حساس با برنامه عمل کند
پیشکست تکواندو ایران گفت: تکواندو ورزش لحظه‌هاست و هر بازیکنی که بتواند در لحظات حساس با برنامه‌تر عمل کند موفق خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله دوم مسابقات گرندپری 2019 ژاپن با کسب مدال طلا میرهاشم حسینی، مدال نقره آرمین هادی پور و برنز سجاد مردانی کاپیتان تیم‌ملی کشورمان به پایان رسید.

مهدی بی‌باک، پیشکسوت تکواندو درباره عملکرد هوگوپوشان در این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در مجموع بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و به نظرم میرهاشم کاملا بدون نقص بازی کرد و در نهایت خوش رنگ‌ترین مدال مسابقات را از آن خود کرد. هادی‌پور هم تا فینال مبارزات خوبی را داشت و خیلی خوب پیش رفت اما متاسفانه در فینال و راند سوم غافلگیر شد و مدال طلا را از دست داد. سجاد مردانی که برنز را کسب کرد عملکرد بدی نداشت و این امیدواری تا لحظات پایانی وجود داشت که بتواند به فینال برود.

او در پاسخ به این سوال که چرا ما در شروع مبارزات امتیازگیری خوبی داریم ولی در ادامه نتیجه را به حریف واگذار می‌کنیم، گفت: بله، متاسفانه ما این ضعف را داریم. البته فراموش نکنیم که مسابقات گرندپری جزو رقابت‌هایی است که بهترین‌ها در آن حضور دارند. تکواندو ورزش لحظه‌هاست قطعا هر بازیکنی که بتواند در لحظات حساس با برنامه‌تر عمل کند موفق خواهد شد.

بی‌باک افزود: مجموعا عملکرد تیم‌ملی قابل قبول است و به تک‌تک بچه‌ها و کادرفنی تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم همین روند را تا مسابقات انتخابی ادامه دهیم و قبل از هرچیز شاهد کسب سهمیه ملی‌پوشان در سه وزن باشیم و در ادامه نیز درخشش آنان را در توکیو ببینم.

نظر شما
پرونده ویژه