واگذاری صحیح، قانونی و کارشناسی استقلال و پرسپولیس، هدف اصلی خواهد بود؛

سلطانی‌فر: روند طی شده برای خصوصی‌شدن دو باشگاه سرخابی امیدوارکننده است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۲:۰۳
کد خبر: ۸۹۷۷۱۲
سلطانی‌فر: روند طی شده برای خصوصی‌شدن دو باشگاه سرخابی امیدوارکننده است
جلسه بررسی روند تسریع واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات و سازمان بورس و فرابورس برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر امروز با رییس و نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۴۴، دیوان محاسبات، سازمان خصوصی‌سازی و مدیران بورس و فرابورس برای تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی جلسه داشت.

در این نشست دو ساعته، دستگاه‌های مسیول در روند واگذاری این دو باشگاه گزارش‌هایی از آخرین اقدامات خود به وزیر ورزش و جوانان ارایه کردند و شیوه زمان‌بندی خصوصی‌سازی دو باشگاه به بحث و نظر گذاشته شد.

سلطانی‌فر در این جلسه با تاکید بر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: زمان بندی مجموعه بر واگذاری هر چه سریعتر و تا پایان سال است و مجموعه گزارش‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های دست اندرکار برای طی شدن مسیر خصوصی سازی بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیریهای صورت گرفته گفت: واگذاری صحیح، قانونی و کارشناسی و مطمئن این دوباشگاه هدف همه ما اعم از دولت و مجلس است و امیدواریم این اتفاق مهم در دولت دوازدهم صورت گیرد

نظر شما