قرمزها به دیدار صنعت‌نفت می‌روند؛

رونمایی از ستاره برزیلی مقابل برزیل ایران/ تقابل تفکرات کالدرون و اسکوچیچ در آزادی

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۵:۲۸:۲۵
کد خبر: ۸۹۸۲۶۴
رونمایی از ستاره برزیلی مقابل برزیل ایران/ تقابل تفکرات کالدرون و اسکوچیچ در آزادی
در آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر، امروز دوشنبه، شاگردان گابریل کالدرون آرژانتینی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند. سرخ‌ پوشان پس از کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی در هفته نخست مقابل تراکتور متحمل شکست شدند و امیدوار هستند با پیروزی و کسب سه امتیاز  برابر شاگردان اسکوچیچ آماده حضور در دربی بشوند.

این دیدار که پیش از تقابل با استقلال است، برای سرخ پوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل قرار است پرسپولیس با 2 مهاجم در این بازی حضور پیدا کند. جونیور براندائو برزیلی که در بازی با تراکتور دقایقی به میدان رفت در تعطیلات لیگ تمرینات اختصاصی و تیمی خوبی انجام داده تا با بازیکنان هماهنگی بیشتری پیدا کند. در روزی که بیرانوند به دلیل محرومیت درون دروازه پرسپولیس حضور ندارد مدافع عنوان قهرمانی از ستاره برزیلی رونمایی می کند. از سویی دیگر، علی علیپور هم که در هفته های گذشته حواشی زیادی داشته، امیدوار به گلزنی در مقابل نفت است تا بار دیگر با هواداران آشتی کند.

کمال کامیابی‌نیا همچنان مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد اما محمد انصاری به شرایط خوبی رسیده و آماده بازی کردن است. دیگر غایب پرسپولیسی‌ها علیرضا بیرانوند است که با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی با پرسپولیس محروم شده. همچنین باید دید کالدرون درباره بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس چه تصمیمی می گیرد و آیا آنها را بازی خواهد داد یا خیر؟

تیم سرخ‌پوش پایتخت در این فصل بازیکنان جوان و با تجربه زیادی دارد که اسامی برخی از آنها به شرح زیر است.

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور، جونیور براندائو، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، امیر روستایی و ...

از سویی دیگر صنعت نفت آبادان هم که با هدایت اسکوچیچ در لیگ حضور دارد، در هفته اول فولاد خوزستان را شکست داد اما در ادامه مقابل مسجدسلیمان به تساوی دست یافت تا مانند نساجی، تراکتور و سایپا 4 امتیازی باشد. البته اسکوچیچ معتقد است در بازی با نفت مسجدسلیمان عملکرد داوری ضعیف بود و این تیم اکنون باید 6 امتیاز داشته باشد.

محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مهدی حنفی، طالب ریکانی، مسلم مجدمی، مهدی مومنی، رضا جبیره و جعفر سلمانی ترکیب احتمالی این تیم مقابل پرسپولیس هستند و البته باید بختیار رحمانی را هم ستاره دیگر این تیم نامید که هفته پیش به جمع برزیلی ها اضافه شد.

به هرحال صنعت نفت تیم خوبی دارد و باید دید در دیدار مقابل پرسپولیس چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

این دیدار امروز دوشنبه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و علی‌اکبر نوری

کمک داوران اضافی: علی صفایی و حمید حاج‌ملک

داور چهارم: حسن انتظاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز