محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلالی‌ها در مالکیت توپ ضعف دارند/ استراماچونی به مربی ایرانی احتیاج دارد/ حسینی انگیزه‌اش را از دست داده است!

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۶:۳۵
کد خبر: ۸۹۸۴۶۵
استقلالی‌ها در مالکیت توپ ضعف دارند/ استراماچونی به مربی ایرانی احتیاج دارد/ حسینی انگیزه‌اش را از دست داده است!
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه زیادی را نمی‌توان در دروازه‌بان استقلال دید، شاید اگر مانند سال گذشته یک رقیب جدی در کنار خود داشت انگیزه‌اش برای بازی بهتر بیشتر می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهدوی، بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت در سه هفته گذشته لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه سه هفته از لیگ سپری شده ولی هنوز ما شاهد برد آبی پوشان نبودیم. از نظر من علت اصلی این اتفاق‌ها را باید در حاشیه‌هایی که اول فصل پیش آمد جستجو کرد. متاسفانه حواشی به استراماچونی اجازه نداد اهدافش را در استقلال تا به امروز به خوبی دنبال کند و شرایط آرمانی که همه منتظرش بودیم را به وجود بیاورد.

وی افزود: معتقدم استراماچونی باید از این حواشی دوری کند، همچنین هواداران و هم باشگاه باید فرصت بیشتری را به این سرمربی بدهند تا بتواند کم‌کم برنامه‌های خود را برای رسیدن به یک شرایط مطلوب در تیم پیاده کند. البته استقلالی‌ها تا به امروز کمی هم بدشانس بودند و از طرفی در مالکیت توپ هم ضعف‌هایی دارند که رفته رفته باید این نقاظ ضعف را درست کنند.

مهدوی درمورد تساوی استقلال با مسجدسلیمان گفت: استقلال به نظرم شب گذشته بد بازی نکرد. بازی را خوب و تهاجمی شروع کرد البته در کنار این مسجدسلیمان هم به اعتقاد من از نظر فوتبالی خیلی بهتر بازی کرد اما با این وجود به نظرم استقلال می‌توانست سه امتیاز بازی را در خانه حریف به دست بیاورد. متاسفانه تیم استقلال در طول بازی مجبور شد چند تعویض داشته باشد که همین تعویض‌ها بی‌تاثیر در تساوی نبود.

او با اشاره به ضرورت استفاده از مربی ایرانی در کادرفنی استقلال ادامه داد: هر مربی یک ایده و یک هدفی دارد و می‌خواهد با سازماندهی مناسب آن را در زمین مسابقه اجرایی کند. استراماچونی هم به عنوان یک مربی که از لیگ ایتالیا به ایران آمده که لیگ ما در مقایسه با ایتالیا خیلی حرفه‌ای نیست قطعا شناخت کافی از آن ندارد، بنابراین به نظرم بهتر بود در کنار خود حداقل از یک مربی داخلی هم بهره ببرد.

بازیکن پیشین استقلال درمورد عملکرد حسینی در سه هفته سپری شده لیگ اظهار کرد: از زمانی که من در استقلال بازی کردم همیشه گلرهای خوبی برای استقلال در درون دروازه قرار گرفته است، از ناصر حجازی گرفته تا هادی طباطبایی، پرویز برومند، مهدی رحمتی و ... الان حسینی هم به نظرم عملکرد خوبی دارد ولی انگیزه زیادی را نمی‌توان در این دروازه بان دید شاید اگر مانند سال گذشته یک رقیب جدی در کنار خود داشت انگیزه‌اش برای بازی بهتر بیشتر می‌شد. شب قبل هم یک اشتباه باعث شد تیم حریف صاحب گل شود ولی به نظرم اگر همین اشتباهات نباشد اصلا گلی در بازی زده نخواهد شد و زیبایی فوتبال به همین اشتباهات است.

مهدوی درمورد دربی گفت: به نظرم با این شرایطی که می‌بینم کفه ترازو بیشتر سمت پرسپولیسی‌ها سنگینی می‌کند و سرخ پوشان شانس پیروزی بیشتری دارند.چرا که استقلال علاوه بر این مشکلات بازیکن کلیدی مانند فرشید اسماعیلی را هم در اختیار ندارد و قطعا با این اوصاف بازی سخت‌تری را آبی پوشان خواهند داشت. از هواداران می‌خواهم  که استقلال و استراماچونی را حمایت کنند چه بخواهیم و چه نخواهیم این مربی در کنار استقلال خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز