روزهای خوب فولاد هم می‌رسد؛

قاسمی‌نژاد: در بازی با استقلال پا پس نکشیدیم/ مقابل سپاهان پنالتی ما گرفته نشد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۸۹۸۶۵۵
قاسمی‌نژاد: در بازی با استقلال پا پس نکشیدیم/ مقابل سپاهان پنالتی ما گرفته نشد
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف بزرگی را دنبال می‌کنیم و مطمئن باشید روزهای خوب فولاد هم می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد  قاسمی‌نژاد درخصوص عملکرد تیم در سه هفته سپری شده از لیگ برتر ، اظهارکرد: تاخیر در آغاز لیگ به ضرر تیم ما شد، چرا که ما کارمان را با برنامه آغاز کرده بودیم ولی این تاخیر در کارمان تاثیرگذاشت.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال تهران و سپاهان گفت: در این دیدار از حریف عقب افتادیم ولی تا دقایق پایانی پا پس نکشیدیم زیرا هدف داشتیم و توانستیم با تساوی به اهواز برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تساوی تمیش برابر سپاهان در هفته سوم، عنوان کرد:‌ تیم‌های استقلال و سپاهان بزرگ هستند و فولاد هم تیم بزرگی است. در بازی با سپاهان تقریبا آن‌چه کادرفنی گوشزد کرده بود را انجام دادیم و بازی خوب و پایاپایی بود. البته در این دیدار پنالتی ما گرفته نشد.

وی بیان کرد: ما مرحله به مرحله پیش می‌رویم و هواداران مطمئن باشند که در آینده از فولاد بیشتر خواهند شنید. در ابتدای لیگ هستیم و خیلی از تیم‌های بزرگ همچون استقلال هم نتیجه لازم را نگرفته‌اند. از هواداران فولاد می‌خواهم که صبر داشته باشند و به کادرفنی و بازیکنان احترام گذاشته و کنار ما باشند.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: فولاد باشگاه بزرگی است و هواداران بسیاری دارد. ما هم آمده‌ایم تا کمک کنیم. من هم به فولاد آمدم تا چالش جدیدی را تجربه کنم. جواد نکونام تجربه بسیاری دارد و این تجربیات را در اختیار تک‌ تک بازیکنان فولاد می‌گذارد. تیم نیاز به هماهنگی دارد که این مهم نیز زمان می‌برد و هواداران باید صبور باشند. هدف بزرگی را دنبال می‌کنیم و مطمئن باشید روزهای خوب فولاد هم می‌رسد.

نظر شما