در صورت تصویب در کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می‌گیرد؛

خبر بد آسیایی برای استقلال و پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۵:۳۱
کد خبر: ۸۹۸۸۲۵
خبر بد آسیایی برای استقلال و پرسپولیس+عکس
تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از کشورمان از جمله استقلال و پرسپولیس امروز خبر بدی خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درشرایطی درحال پیگیری است که دور جدید این رقابت‌ها از اسفند سال آینده برگزار می‌شود و تیم‌ها به رقابت می‌پردازند تا قهرمان آسیا شوند.

بر اساس سهمیه جدید از کشورمان پرسپولیس، سپاهان و استقلال به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال آینده حضور دارند و شهر خودرو نیز باید در پلی آف به مصاف حریفان بروند. 

روز گذشته نشریه الریاضیه عربستان خبر داد که قرار است امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور کمیته مسابقات AFC جلسه‌ای برگزار کند تا درباره اضافه شدن بازیکنان غیرآسیایی به این لیگ تصمیم گیری شود.

53

درحال حاضر، تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند از ۴ بازیکن که یکی از آن‌ها آسیایی باشد، استفاده کنند اما قرار است در جلسه فردا، افزایش تعداد بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت موافقت تیم‌های حاضر می‌توانند با ۵ یا ۶ بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

البته اگر این اتفاق رخ دهد، خبر بدی برای نمایندگان ایران از جمله استقلال و پرسپولیس در آسیا است زیرا تیم‌های عربی می‌توانند از ۶ بازیکن در لیگ‌های داخلی شان استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند اسامی آن‌ها را در لیست خود به AFC جای دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز