محمد وکیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمتر کسی فکر می‌کرد جلوی استرالیا بازنده شویم/ ملی‌پوشان ایران بخت اول قهرمانی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۶:۵۲
کد خبر: ۸۹۸۸۴۷
کمتر کسی فکر می‌کرد جلوی استرالیا بازنده شویم/ ملی‌پوشان ایران بخت اول قهرمانی هستند
مربی و کارشناس والیبال گفت: استرالیا همیشه ما را خوب آنالیز می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد وکیلی، سرمربی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان درباره باخت تیم‌ ملی ایران برابر استرالیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظرم چون والیبال ایران در طول چند ماه گذشته بازی‌های زیادی داشته و عملکرد خوبی هم از خود به جای گذاشته کمتر کسی احساس می‌کرد مقابل استرالیا بازنده زمین را ترک کنیم اما به نظرم در چنین تورنمنت هایی این مدل باخت‌ها طبیعی است.

او درمورد تاثیر دو بازی دوستانه با استرالیا قبل از شروع مسابقات در این باخت اظهار کرد: استرالیا همیشه ما را خوب آنالیز می‌کند به یاد دارم در زمان ولاسکو هم این اتفاق رخ داد. اصلا طبیعت تیم استرالیا همین است آن‌ها قطعا در این دو بازی به خوبی ما را آنالیز کردند و در بازی هم نتیجه را به دست آوردند. مطمئن باشید تیم‌ ملی ایران به عنوان بخت اول قهرمانی در این تورنمنت اگر مجددا مقابل این تیم قرار و یا هر تیم دیگری قرار بگیرد بازنده نخواهد بود.

وکیلی درپایان درمورد شانس کسب سهمیه در چین گفت: این مسابقات کاملا متفاوت است چرا که هم خارج از ایران است و هر 8 تیم باهم بازی می‌کنند ولی به نظرم شانس زیادی برای کسب سهمیه برای تیم ایران وجود دارد.

نظر شما