احمدی طی نشست مشترک نواب رییس بانوان فدراسیون‌های ورزشی:

برنامه‌ی فدراسیون‌ها نباید فقط معطوف ورزش قهرمانی شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۴:۱۰
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰
برنامه‌ی فدراسیون‌ها نباید فقط معطوف ورزش قهرمانی شود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با یک حرکت و برنامه همگانی در فدراسیون‌های ورزشی می‌توان تعداد ورزشکاران سازمان یافته و تحت پوشش فدراسیون‌ها را به پانزده میلیون نفر رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت در نشست مشترک نواب رییس بانوان فدراسیون‌های ورزشی به برخورداری فدراسیون‌ها از برنامه ورزش همگانی تاکید کرد و اظهار داشت: با یک حرکت و برنامه همگانی در فدراسیون‌های ورزشی می‌توان تعداد ورزشکاران سازمان یافته و تحت پوشش فدراسیون ها را به پانزده میلیون نفر رساند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی برای ارتقا سطح سلامتی جامعه تصریح کرد: هر چند که نمی‌توان اهمیت افتخارآفرینی و مدال آوری را که در اثر توجه به ورزش قهرمانی رقم می‌خورد، کتمان کرد اما فدراسیون‌ها نباید از برنامه‌های فرهنگی هم غفلت کنند چرا که میزان مشارکت عمومی برای ارتقا سطح سلامتی جامعه مهم است.

احمدی اهمیت حجاب و عفاف، توجه به مراقبت ورزشکاران در استفاده درست از فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت ورزشکاران در اردوها و پوشش اسلامی ورزشکاران را در عرصه فرهنگی ورزش بسیار مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: جامعه ورزش در مسیر رشد و تعالی به اهداف خود دست یابد.

نظر شما