محمدنبی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نسبت به سنم عملکرد خوبی در جهانی داشتم/ اگر پاروزنان فعلی بروند قایقرانی ایران تمام خواهد شد!

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۱:۲۹
کد خبر: ۸۹۸۸۵۷
نسبت به سنم عملکرد خوبی در جهانی داشتم/ اگر پاروزنان فعلی بروند قایقرانی ایران تمام خواهد شد!
پاروزن تیم ملی کانو گفت: اگر پاروزنان فعلی بروند قایقرانی ایران تمام خواهد شد اما خوشبختانه اردوهای خوبی برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود تا در سال‌های آینده به کمک تیم ملی بیایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نبی رضایی، پاروزن تیم ملی کانو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت آمادگی خود بیان کرد: دوست داشتیم سهمیه المپیک 2020 توکیو را در مسابقات جهانی مجارستان کسب کنیم اما متأسفانه نشد. نتایج خیلی خوبی گرفتم و رکوردهایم نسبت به سال‌های قبل و  رقبای من بهتر شده است، توانستم از رکورد 8 ثانیه به 3 ثانیه برسم که امیدوارم امسال و سا‌ل‌های بعدی رکوردها را بهتر کنم و حتی ورزشکاران به نام کشورهای مختلف را بگیرم. البته در این مسابقات هم موفق شدم خیلی از کشورهای مطرح را رد کنم. رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است و کشورها با قدرت تمام حضور پیدا می‌کنند. حدود 40 کشور در این تورنمنت حضور داشتند که توانستم سیزدهم شود، نسبت به سنم عملکرد خیلی خوبی بود.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم که سهمیه المپیک در رقابت‌ها نیز توزیع می‌شود. پس از آن یک دوره کاپ در آلمان داریم که در آن‌جا فقط یک سهمیه توزیع خواهد شد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در همین قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه‌ بگیریم. باید ببینیم در مسابقه چه اتفاقی می‌افتد ولی خوشبین هستیم.

رضایی اظهار داشت: بعد از هر مسابقه یا زمانی که یک مسابقه‌ پیش‌رو داریم، به برنامه‌های بلند مدت فکر می‌کنیم. برنامه‌های ما بالای یک ساله است، مثلا برای قهرمانی جهان سال آینده از امسال هر روز و هر ساعت برنامه‌ریزی می‌کنیم، هیچ ساعتی نیست که بدون برنامه و کارهای اضافه پیش برود. کل سال را با یک فکر خوب و برنامه تمرینی ایده‌آل پیش می‌بریم.

پاروزن تیم ملی کانو در پایان گفت: دارم قوی پیش می‌روم و امیدوارم آینده بهتری هم داشته باشم، اما برای این که آینده روشنی در قایقرانی ایران داشته باشیم، باید از پایه کار کنیم. ما در رده سنی پایه دیگر ورزشکاری را نداریم و هرچی هست همین قایقرانان وجود دارند و اگر این‌ها بروند دیگر قایقرانی تمام خواهد شد. علیرضا سهرابیان هم این کار می‌کند و سعی دارد از پایه برنامه‌ریزی داشته باشد. اردوهای جوانان و نوجوانان شروع شده و امیدوارم بتوانیم سه چهار سال آینده برای بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک ورزشکاران جوانی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز