فوتبال بانوان می‌تواند یکی از قدرت‌های آسیا باشد؛

محصص: دختران ایران در کافا کار بزرگی کردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۴:۴۴
کد خبر: ۸۹۹۰۰۶
محصص: دختران ایران در کافا کار بزرگی کردند
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است فوتبال بانوان ایران می تواند به بالاترین سکوهای آسیا برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی محصص در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ابتدا درخصوص قهرمانی تیم فوتبال بانوان در مسابقات کافا گفت: در این مدت چند تماس با خانم مهینی سرمربی محترم تیم داشتم و از ایشان اطلاعاتی گرفتم. وضعیت فنی و روحی تیم بسیار خوب بود و خوشبختانه نتیجه هم بسیار مناسب. فراموش نمی کنیم این تیم تنها دو مرحله اردو داشته و به این سطح از آمادگی رسیده. درخصوص ازبکستان و سایر رقبا هم باید بگویم آنها از قدرت های اول فوتبال آسیا در رده بانوان نیستند اما در سطح تیم های خوب و قابل احترام محسوب می شوند که پیروزی برابر این تیم ها و کسب عنوان قهرمانی در خانه حریف ارزشمند است و دختران ما واقعا کار بزرگی کردند.

محصص اضافه کرد: در رده بانوان اگر بتوانیم تعداد اردوها را افزایش بدهیم و این تیم ها در طول سال مسابقات و تورنمنت های مناسبی داشته باشند بدون تردید تبدیل به یکی از قدرت های برتر آسیا می شویم و می توانیم برابر حریفانی مثل کره و ژاپن و چین نمایش قابل قبول داشته باشیم و حتی به سکوهای برتر برسیم. خصوصا در رده سنی نوجوانان مهمترین مسئله انجام بازی های تدارکاتی مداوم ، مستمر و مفید است.

او گفت: اگر این برنامه های آماده سازی به خوبی دنبال شود قطعا شاهد موفقیت های بزرگ تری خواهیم بود.این یک خبر خوب و نویدبخش برای فوتبال ماست که با اردوها و برنامه های کوتاه مدت در آسیای مرکزی قهرمان شده ایم و طبیعتا این پیام را دارد که با تلاش بیشتر موفقیت های بزرگ تر در انتظار فوتبال بانوان ایران خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز