هدفمان این بود که قهرمان شویم؛

مهینی: بازی سختی برابر ازبکستان داشتیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۹:۰۸
کد خبر: ۸۹۹۰۱۳
مهینی: بازی سختی برابر ازبکستان داشتیم
سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 15 سال گفت: برای بازی برابر ازبکستان در یک شرایط بسیار سخت قرار گرفتیم و پیروز شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 15 سال گفت: تیم فوتبال دختران زیر 15 سال در حالی تشکیل شده که بازیکنان انتخاب شده در این تیم در المپیاد فوتبال دختران استعدادیابی شده و پس از برگزاری دو مرحله اردوی تدارکاتی به مسابقات کافا اعزام شدیم.

وی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در این تورنمنت بود که به آن رسیدیم. برنامه ما این بود که بازیکنان را محک بزنیم و از 18 فوتبالیسیتی که به ازبکستان اعزام کردیم نهایت استفاده را ببریم و ارزیابی دقیقی داشته باشیم. سال آینده مرحله مقدماتی قهرمانی زیر16 سال آسیا را داریم و باید تیم خوبی را تشکیل دهیم تا با اقتدار در بازی ها حضور داشته باشیم. از همین رو حضور در تورنمنت کافا آن هم در رده سنی زیر 15 سال باعث شد تا ما یک قدم جلوتر باشیم و بتوانیم ارزیابی دقیقی از بازیکنان داشته باشیم. 

مهینی درخصوص شرایط بازی ایران و ازبکستان گفت: این دیدار با حضور تماشاگران ازبکستانی  و هیجاناتی که وجود داشت برگزار شد که این امر باعث شده بود تا بازیکنان منقلب شوند چرا که از 18 بازیکنی اعزامی 17 نفر برای بار اول بود به مسابقات اعزام می شدند و با شرایط مسابقه اصلا آشنایی نداشتند. ازبکستان از شرایط میزبانی استفاده کرد و دو گلی که دریافت کردیم یکی از روی ضد حمله و دیگری از روی ضربه ایستگاهی بود.

وی تصریح کرد: پس از بازگشت اردوهای تیم ملی از سر خواهد گرفته شد و بازیکنان فعلی در کنار بازیکنانی که در المپیاد حضور داشتند تشکیل و برترین ها انتخاب خواهد شد. این قهرمانی را به تمام استعدادیاب ها و همکارانم در فوتبال ایران تقدیم می کنم چرا که زحمات آنها و تلاش کادر فنی و بازیکنان باعث شد تا قهرمان این تورنمنت شویم.

نظر شما