در صورت نیمکت‌نشینی سیدجلال؛

کاپیتان پرسپولیس در دربی مشخص شد+ عکس

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵
کاپیتان پرسپولیس در دربی مشخص شد+ عکس
با توجه به عملکرد درخشان کنعانی‌زادگان احتمال دارد کاپیتان نخست تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال نیمکت‌نشین باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه، شاگردان گابریل کالدرون به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

تک گل این بازی را محمدحسین کنعانی زادگان با شوتی زیبا و اشتباه محمد دریس (دروازه بان صنعت نفت آبادان) به ثمر رساند تا نخستین گل خود را در لیگ نوزدهم زده باشد. کنعانی زادگان که در دیدار برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را برای اولین بار بدست آورد با شوتی از فاصله نزدیک به 30 متری موفق به گلزنی شد.

258

کنعانی در این مسابقه جای سیدجلال حسینی را گرفت و احتمال دارد با درخشش او مقابل صنعت نفت، کالدرون بازهم از زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کند. به هرحال سیدجلال سن بالایی دارد و شاید سرمربی آرژانتینی این تصمیم را بگیرد. در این صورت و با توجه به عدم حضور عالیشاه در ترکیب فیکس به احتمال فراوان نوراللهی مانند بازی با صنعت نفت از ابتدا کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

کاپیتان نخست پرسپولیس پس از پایان بازی با صنعت نفت بیان کرد نیمکت نشینی او ربطی به دربی ندارد و نظر فنی سرمربی این بود که روی نیمکت بنشیند و هرچه او تصمیم بگیرد درست است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز