ترین‌های ورزشی هفته؛

درخشش هوگوپوشان در سرزمین سامورایی‌ها/ خلع سلاح پروفسور/ بوی دربی به مشام می‌رسد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۵:۲۵:۳۸
کد خبر: ۸۹۹۵۶۵
درخشش هوگوپوشان در سرزمین سامورایی‌ها/ خلع سلاح پروفسور/ بوی دربی به مشام می‌رسد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته:  تیم‌ ملی تکواندو

تیم‌ ملی تکواندو کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، آرمین هادی‌پور و سعید رجبی در مرحله دوم گرندپری در ژاپن شرکت کرد. هوگوپوشان کشورمان در این دوره موفق شدند سه مدال طلا، نقره و برنز را برای تکواندو ایران به ارمغان بیاورند. مدال طلای مسابقات که توسط میرهاشم حسینی به دست آمد این امیدواری را برای جامعه تکواندو به وجود آورد که می‌توان برای کسب سهمیه المپیک توسط این ورزشکار امیدوار بود چرا که پیش از این میرهاشم در اوج آمادگی به دلیل کارشکنی سفارت انگلیس حضور در مسابقات جهانی منچستر را که 120 امتیاز المپیکی داشت را از دست داد.

بازنده هفته: احسان روزبهانی

رقابت های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه با حضور 365 بوکسور از 78 کشور در یکاترینبورگ روسیه آغاز شده و تا 12 روز ادامه خواهد داشت. در جریان این رقابت‌ها احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم با بنجامین ویتاکر انگلیسی که سابقه قهرمانی اروپا در سال 2018 و نایب قهرمانی در باز یهای اروپایی 2019 را دارد مبارزه کرد و در پایان 3 راند مبارزه این بوکسور انگلیسی بود که به پیروزی رسید. روزبهانی با قبول این شکست مقابل قهرمان اروپا از رقابت های بوکس قهرمانی جهان کنار رفت.

شخصیت هفته: برانکو

پس از باخت به الوحده در هفته سوم رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان، برکناری برانکو ایوانکوویچ از هدایت تیم الاهلی عربستان قطعی شده اما این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده بود. سرانجام باشگاه الاهلی عربستان رسما اعلام کرد که برانکو را کنار گذاشته است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که برانکو در حدود 2 ماه در این باشگاه دوام آورد.

نقد هفته: استقبال کم هواداران از لیگ برتر فوتبال و بازی‌های تیم ملی والیبال

با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال امسال شاهد استقبال کم هواداران از مسابقات لیگ هستیم. این اتفاق درحالی رخ داده است که پیش از این همیشه از همان هفته نخست شاهد شور و هیجان و حضور پررنگ تماشاگران در اکثر بازی‌های لیگ بودیم. البته بحث کم رنگ شدن حضور هواداران در بازی‌ها فقط مربوط  به فوتبال نیست این روزها در حالی سالن 12 هزار نفری آزادی میزان بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا است که برخلاف ادوار گذشته استقبال خوبی از این دیدارها به عمل نیامده است.

مسابقه هفته: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا

رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد که در یکی از مسابقات، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل تمام بازی‌های این فصل سردار آزمون را در خط حمله در کنار آرتم زیوبا داشت، در ورزشگاه پارک المپیک، مهمان تیم لیون فرانسه بود در جریان این دیدار مهاجم ایرانی زنیت موفق شد در نیمه اول دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

پیشنهاد هفته: دربی سرخابی‌ها

با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی طبق روال همیشه میزبان شهرآورد دو تیم محبوب تهران خواهد بود. این بازی یکشنبه 31 شهریور ماه از ساعت 16 برگزار خواهد شد. سرخ پوشان تهرانی تا به امروز با کسب دو پیروزی و یک شکست و در مجموع با 6 امتیاز در مکان 4 جدول قرارد دارد و آبی پوشان پایتخت نیز با گذشته سه هفته هنوز هیچ بردی کسب نکردند و با 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز