معصومه رضازاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم برای چهارمین‌بار در لیگ برتر پیروز شویم/ در تیم‌ ملی به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم!

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۸:۲۸
کد خبر: ۸۹۹۸۳۰
می‌خواهیم برای چهارمین‌بار در لیگ برتر پیروز شویم/ در تیم‌ ملی به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم!
سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: متاسفانه در تیم‌ ملی به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه رضازاده، سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران، درباره عملکرد تیمش در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تا به امروز چهار بازی انجام دادیم که حاصل آن سه برد و یک باخت بوده اگر از روی این نتایج قضاوت کنیم شرایط نرمالی در جدول داریم. یکسری بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که خیلی زود توانستند خودشان را با تیم هماهنگ کنند با این روال اگر بتوانیم تا پایان فصل جلو برویم قطعا می‌توانیم به پلی‌آف صعود کنیم.

او درباره کیفیت لیگ یادآور شد: مانند سال گذشته لیگ منسجم و پویایی داریم. خوشبختانه اکثر بازیکن‌های تیم‌ ملی در تیم‌ها حضور دارند و بنابراین دیگر هیچ یک از بازی‌ها را نمی‌توان آسان در نظر گرفت.

سرمربی رهیاب تهران درباره بازی هفته ششم مقابل دریژنو اضافه کرد: متاسفانه شناخت زیادی از این تیم نداریم ولی تلاش می‌کنیم تیم خودمان را خوب آنالیز کنیم و نقاط ضعف مان را به خوبی بشناسیم تا به چهارمین پیروزی در لیگ برتر دست یابیم.

رضازاده درپایان درمورد وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مانند همیشه باید ببینیم دوباره کی بازی داریم تا یک شبه برای آن برنامه‌زیری کنیم. در تیم‌ ملی به جای پیشرفت دنبال پسرفت هستیم. برای مثال 10 سال پیش ما اگر 10 بازیکن تاپ داشتیم الان همان بازیکن‌ها هم رفته رفته با بالا رفتن سن شان دیگر پتانسیل سابق را ندارند برای همین تیم‎ ملی ما تهی از بازیکن حرفه‌ای شده و اگر همین روند را ادامه دهیم قطعا در آینده به مشکلات بزرگ‌تری برخورد خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز