علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ‌وقت از پرسپولیس شکایت نکردم/ علیپور و جونیور زوج خوبی می‌شوند/ سرخ‌پوشان برنده احتمالی دربی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۷:۱۶:۰۶
کد خبر: ۸۹۹۹۲۲
هیچ‌وقت از پرسپولیس شکایت نکردم/ علیپور و جونیور زوج خوبی می‌شوند/ سرخ‌پوشان برنده احتمالی دربی هستند
مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است سرخ‌پوشان شانس زیادی برای برد در دربی 90 مقابل استقلال دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، مدافع پیشین پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم و دیدار دربی به خبرنگار برنا گفت: تیم وضعیت خوبی دارد و نتایج قابل قبولی را به دست آورده و کسب 6 امتیاز رضایت بخش است و به نظرم در بازی قبل مقابل صنعت نفت آبادان نیز سرخ پوشان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دربی ربطی به شرایط تیم و بازی قبل ندارد. این دیدار شرایط خاص خود را دارد و تیمی برنده این میدان است که بتواند بر استرس و احساسات خود غلبه کند.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به تجربه بیشتر بازیکنان این تیم در حضور در دربی خاطرنشان کرد: تجربه حضور در دربی قطعا تاثیرگذار خواهد بود و خواهید دید این موضوع تا چه حد به تیم کمک می کند. شرایط دربی به گونه‌ای است که هواداران از تیم‌شان گل می‌خواهند و این فشار و استرس بازیکنان را بیشتر می‌کند و درک کردن جو بسیار مهم است. به نظرم پرسپولیس به احتمال 70 درصد برنده شهرآورد 90 خواهد بود و نکته مهم این است که تیم ما به استقلال بباز نیست و انشاالله با همت بازیکنان و کادر فنی در این بازی پیروز می‌شویم.

محمد درباره حضور مهاجم جدید برزیلی نیز عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد علیپور وقتی کنار طارمی و منشا بود بسیار بازدهی بیشتری داشت و فکر می‌کنم در کنار او یک مهاجم دیگر هم اگر باشد بهتر می‌شود. هنوز زود است که بخواهیم درباره این بازیکن و حتی پرسپولیس اظهارنظر کنیم اما شکی نیست که پرسپولیس امسال هم مدعی 100 درصد قهرمانی است و البته حریفان سختی مثل سپاهان و تراکتور نیز دارد ولی شانس قهرمانی سرخ‌پوشان همچنان بیشتر است.

او درباره موضوع تسویه حساب با پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی نوشته بودند من از پرسپولیس شکایت کرده‌ام. هواداران بدانند من هشت سال پیش از پرسپولیس صدوپنجاه میلیون طلب داشتم که همه آن‌را بخشیدم و هرگز هم از باشگاه شکایت نکردم، با من تماس گرفتند و یک چک 20 میلیونی به من دادند که برگشت خورد و تا به حال یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌ام.

نظر شما