رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک-قزاقستان ؛

یزدانی مقابل حریف کوبایی مغلوب شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۷:۳۳
کد خبر: ۹۰۰۰۴۸
یزدانی مقابل حریف کوبایی مغلوب شد
امیرمحمد یزدانی نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان کوم سانگ کانگ، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره‌شمالی و آندری یاتسنکو، دارنده مدال برنز جهان از اوکراین، سرشاخ می شود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دور دور نخست با نتیجه 15 بر 2 باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه 13 بر 9 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز