در حاشیه سومین مجمع عمومی صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری ورزشی بین کمیته‌های المپیک ایران و قزاقستان

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۳:۱۰
کد خبر: ۹۰۰۰۸۰
امضای تفاهمنامه همکاری ورزشی بین کمیته‌های المپیک ایران و قزاقستان
در حاشیه سومین اجلاس عمومی کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی میانه که در نور سلطان قزاقستان برگزار شد با حضور روسای کمیته های المپیک ایران و قزاقستان تفاهنامه همکاری ورزشی امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حاشیه سومین اجلاس عمومی کشورهای آسیای میانه، مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک این کشور نیز برگزار و رییس کمیته المپیک قزاقستان که از افراد با نفوذ این کشور می باشد برای چهار سال دیگر ریاست کمیته المپیک قزاقستان را بر عهده گرفت.

در خاتمه این نشست دیداری بین روسای کمیته های ملی المپیک دو کشور ایران و قزاقستان برگزار گردید که صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از میزبانی مطلوب این نشست به دو نکته اشاره و عنوان داشت: جدای از افزایش همکاری و تبادلات ورزشی و انتقال تجربیات در رشته ها و زمینه های مختلف امیدواریم کشور قزاقستان بتواند سرمایه گذاری خوبی در توسعه ورزشگاه ها و اماکن ورزشی ایران داشته باشد که  این امر مورد استقبال رییس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

در ادامه رییس کمیته ملی المپیک قزاقستان ضمن اشاره به تفاهنامه ورزشی بین دو کشور ابراز داشت: بدون تردید دو کشور ایران و قزاقستان می توانند در زمینه های مختلف ورزشی همکاری های بسیار خوبی داشته باشند و ما بشدت از افزایش همکاری ورزشی فی مابین حمایت می کنیم.

بعد از این نشست و در ضیافت شام اجلاس ملاقاتی بین رییس کمیته ملی المپیک کشورمان و وزیر ورزش قزاقستان صورت گرفت.

در حاشیه این اجلاس صالحی امیری دیدارهای سازنده ای با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا مهمان ویژه اجلاس کمیته های المپیک آسیای میانه، دیدار با نناد لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی و دیدار با رییس کمیته ملی المپیک مجارستان که برای رقابت های جهانی کشتی در شهر نور سلطان حضور داشتند  نشست هایی با روسای کمیته های المپیک قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان و دبیرکل کمیته ملی المپیک ترکمنستان داشت.

صالحی امیری و پیمان فخری در سومین اجلاس کمیته های المپیک کشورهای آسیای میانه حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز