علی کریمی در حاشیه تمرین روز پنجشنبه:

بازیکنی که به استقلال می‌آید باید به لحاظ ذهنی آماده باشد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۷:۵۲
کد خبر: ۹۰۰۲۲۰
بازیکنی که به استقلال می‌آید باید به لحاظ ذهنی آماده باشد
علی کریمی در حاشیه تمرین روز پنجشنبه استقلال درباره شرایط آبی‌های پایتخت صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی کریمی در حاشیه تمرین روز پنجشنبه استقلال درباره شرایط آبی‌های پایتخت گفت: همان طور که می‌دانید در سه بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم و دو بازی برده را با تساوی عوض کردیم و یک بازی هم که می‌شد حداقل مساوی بگیریم را با باخت عوض کردیم. متاسفانه از نظر نتیجه خوب کار نکردیم. دو امتیاز از سه بازی کافی نبود. در سه بازی گذشته، روند فوتبال بازی کردن ما خیلی خوب شده و امیدوارم که در دربی نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم که تیم و بدون بازیکنان، اصطلاحا جا بیافتد و از دربی به روند موفقیت برسیم.

وی درباره انتقاداتی که از بازیکنان تیمش می‌شود، اظهار کرد: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، مهم‌ترین عامل آن بازیکنانی هستند که در زمین هستند. هر نظری محترم است، اگر روحیه بدهند که خیلی خوب است ولی در کل انتقاد حق هرکسی است. بازیکنی که به استقلال می‌آید باید به لحاظ ذهنی خودش را آماده کند تا آماده سرزنش شدن و مورد انتقاد قرار گرفتن هم باشد.

هافبک میانی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان پرسپولیس درباره برد تیم خود در دربی صحبت کردند، گفت: هر فردی حق دارد تا دیدگاهی نسبت به بازی داشته باشد و نظر آن‌ها هم محترم است. ما همه تلاش خود را در تمرینات و روز بازی می‌کنیم تا در فرم خوبی باشیم و با تلاش بازیکنان، با برد زمین را ترک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز