استراماچونی در حاشیه تمرین استقلال:

دربی ایران از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۶:۴۹
کد خبر: ۹۰۰۲۳۰
دربی ایران از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا است
سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیم گفت: دربی ایران از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا است اما از پرسپولیس هراسی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش درباره مصاف با پرسپولیس گفت: اول از همه می‌خواهم بگویم که دربی ایران از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا است و بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی برای هر دو تیم است. می‌دانیم که چقدر این بازی مهم است و ما هم به دنبال این هستیم که آماده بازی باشیم. متاسفانه در بازی قبل دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن را به دلیل محرومیت از دست دادیم. امیدوارم بازیکنان آماده‌تری برای این بازی داشته باشیم.

او درباره شرایط جدول اظهار کرد: اگر ما 9 امتیاز یا یک امتیاز داشته باشیم فرقی ندارد. این بازی اهمیت خاص خودش را دارد.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا می‌تواند نتایج خوبش در دربی میلان را در تهران هم تکرار کند، گفت: قطعا ما آماده می‌شویم که این بازی را ببریم. می‌دانیم پرسپولیس تیم خوبی است ولی ترسی از آن‌ها نداریم.

وی درباره آمادگی استقلال برای مصاف با پرسپولیس عنوان کرد: مسائل ذهنی چیزی است که باید روی آن کار کنیم چون تیم ما نسبتا جوان است و از طرفی ما بازیکنان جدید زیادی در استقلال داریم ولی پرسپولیس فکر می‌کنم فقط یک تغییر داشته و آن هم مهاجم این تیم بوده است. تغییرات زیاد ما چیزی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم.

استراماچونی درپاسخ به این سوال که آیا تیمش تغییرات زیادی برای دربی خواهد داشت، گفت: اگر جوابم مثبت هم باشد نمی‌توانم به آن پاسخ دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز