امیر غفور:

توقع این بازی را از چین تایپه نداشتیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۴:۰۶
کد خبر: ۹۰۰۲۵۴
توقع این بازی را از چین تایپه نداشتیم
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: توقع این بازی را از چین تایپه نداشتیم، مجبور شدیم با همه توان بازی کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل  از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل چین تایپه گفت: خداراشکر بازی را بردیم. توقع نداشتیم این بازی تا این اندازه سخت شود. برنامه ما این بود که در ادامه کار بازیکنانی که کمتر بازی کردند به میدان بروند ولی این اتفاق نیافتاد و مجبور شدیم با همه توان بازی کنیم. از الان دو بازی سخت پیش روی ما هست و باید تلاش کنیم تا در این دو روز نتایج خوبی بدست آوریم و با موفقیت این رقابت‌ها را به پایان ببریم.

وی درباره بازی با کره گفت: فردا بازی سختی با کره داریم. آن‌ها ژاپن را شکست دادند ولی من معتقدم که ایران فراتر از آسیا است. شاید این توقع که همه را سه بر صفر ببریم اتفاق نیافتاده است ولی حفظ انگیزه صد درصدی در این رقابت‌ها سخت است. ما با تلاش به اینجا رسیدیم و امیدوارم یک بازی متفاوت را فردا شاهد باشیم.

غفور در واکنش به سوالی درباره توقع مردم از تیمش گفت: بعضی وقت‌ها مردم خیلی بیش از حد توان ما از ما توقع دارند. این که ما به شکلی بازی کردیم که مثلا مردم توقع قهرمانی جهان را دارند خیلی خوب است ولی واقعا این کار راحتی نیست. خیلی سخت است که مقابل برزیل یک شکل انگیزه داشته باشید که مقابل برخی تیم‌ها انگیزه دارید. کسی باور نمی‌کرد به استرالیا ببازیم. همان طور که ما می‌توانیم برزیل و ایتالیا را ببریم، خیلی تیم‌ها می‌توانند ما را ببرند.

او در پایان افزود: با کولاکوویچ موافقم که خیلی خوب شد به استرالیا باختیم. این نکته اتفاق افتاد که اگر خوب نباشیم، شکست می‌خوریم. المپیک همه چیز برای ما است. امیدوارم در انتخابی المپیک با تمرکز بالا شرکت کنیم و به موفقیت برسیم. مطمئن باشید در انتخابی المپیک این اتفاق رخ نخواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز