عاطفه رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل نفت محکوم به برد بودیم/ هدف‌مان دفاع از عنوان قهرمانی است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳:۱۸
کد خبر: ۹۰۰۸۶۹
مقابل نفت محکوم به برد بودیم/ هدف‌مان دفاع از عنوان قهرمانی است
سرمربی تیم فوتیال بانوان مس رفسنجان گفت: هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است و قطعا برای آن هم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین این بازی‌ها مس رفسنجان صدرنشین لیگ برتر به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 این تیم را شکست دهد.

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از نظر من این بازی به لحاظ فنی اصلا خوب نبود ولی از آنجایی که محکوم به برد بودیم موفق شدیم سه امتیاز بازی بگیریم و با 15 امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم.

او درمورد بازی هفته آینده مقابل ستارگان دشت ورامین نیز گفت: هفته هفتم تیم مس استراحت دارد ولی در هفته هشتم باید به مصاف دشت ورامین برویم. با توجه به این که این تیم امسال برای اولین بار در لیگ حضور دارد شناخت زیادی از آنها نداریم ولی بدون شک برای حفظ رتبه خود در جدول و همچنین حفظ فاصله از رقبا باید در این دیدار هم به پیروزی دست پیدا کنیم.

رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که با گذشت 6 هفته از لیگ کدام تیم را رقیب جدی مس می‌دانید؟ اظهار کرد: امسال همه تیم‌ها با تمام قوا برای قهرمانی و یا حداقل صعود به پلی‌آف در لیگ شرکت کردند و هر هفته شاهد تغییر نتایج تیم‌ها هم هستیم. برای مثال سایپا که تا به امروز خیلی خوب جلو آمده بود مقابل ستارگان ورامین تساوی کرد بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان گفت کدام تیم رقیب اصلی است. هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است و قطعا برای آن هم تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز