پیام خانلرخانی:

هدف ما کسب دومین سهمیه پارالمپیک در مسابقات ایتالیا است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۳:۳۹
کد خبر: ۹۰۱۱۷۴
هدف ما کسب دومین سهمیه پارالمپیک در مسابقات ایتالیا است
خانلرخانی گفت: در رقابت‌های قهرمانی اروپا به دنبال کسب دومین سهمیه پارالمپیک هستیم تا با تیم کامل راهی توکیو شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بیان کرد: آخرین مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در سال ۲۰۱۹ در ایتالیا و در چارچوب قهرمانی اروپا آبان ماه برگزار می‌شود و بر همین اساس اردو تیم ملی را با دعوت از مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی آغاز کردیم تا بتوانیم دومین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را قطعی کنیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های ایتالیا آخرین رویدادی است که در آن سهمیه پارالمپیک بر اساس سیستم رنکینگ توزیع می‌شود و ورزشکارانی که نتوانند در مسابقه سهمیه را بدست آورند باید در مسابقات منطقه‌ای سال ۲۰۲۰ به رقابت بپردازند و تمام تلاش ما این است که سهمیه عزیزی را در همین رقابت قطعی کنیم و کار به اما و اگر کشیده نشود.

سرمربی تیم ملی افزود:  کار سختی در ایتالیا داریم چرا که همیشه مسابقات کسب سهمیه حساسیت بالایی دارد و همچنین در وزن عزیزی حریفانی از انگلیس و روسیه در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند که هر کدام با پیروزی در این رویداد می‌توانند سهمیه را به دست آورند و ما باید به طور حتم مدال طلا را بدست آوریم تا رنکینگ چهارم عزیزی حفظ شود.

خانلرخانی عنوان کرد: اکنون تمرینات عمومی را در اردو برگزار می‌کنیم و بعد از آن تمرینات پرفشار را آغاز خواهیم کرد تا آمادگی ملی پوشان افزایش پیدا کند و در مسابقات قهرمانی اروپا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با حذف حریفان، سکوی نخست را کسب کنیم و با سهمیه کامل راهی توکیو شویم.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی اروپا برای ورزشکاران این قاره در صورت کسب مدال طلا ۴۰ امتیاز دارد و برای ورزشکاران دیگر قاره‌ها ۲۰ امتیاز خواهد داشت. بر همین اساس لازم است تا عزیزی مانند رویداد قبلی از سد حریفان اروپایی خود عبور کند و با کسب مدال طلا، علاوه بر حفظ جایگاه جهانی خود سهمیه توکیو را بدست آورد.

خانلرخانی اظهار داشت: اگر موفق به کسب سهمیه شویم تمام برنامه و تمرکزمان را روی پارالمپیک  خواهیم گذاشت و بر اساس برنامه مسابقاتی که در سال ۲۰۲۰ اعلام می‌شود اردوها و برنامه تیم ملی را تنظیم می‌کنیم و در صورتی که رقابت‌های قهرمانی آسیا در فروردین ماه سال آینده برگزار شود شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم پاراتکواندو گفت: در صورتی که سال آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار نشود، به دنبال برگزاری اردو مشترک با دیگر کشورها خواهیم بود تا آمادگی ملی پوشان برای پارالمپیک و دیگر رقابت‌ها حفظ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز