روزهای تاریک بزرگان فوتبال؛

رئال و بارسا در مسیر اشتباه/ افول غول‌های اسپانیا باورکردنی نیست

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹:۴۵
کد خبر: ۹۰۱۲۱۸
رئال و بارسا در مسیر اشتباه/ افول غول‌های اسپانیا باورکردنی نیست
در این سال‌ها هیچ وقت پیش نیامده که بارسلونا و رئال مادرید هر دو باهم در لالیگا افت داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پنجم لالیگا اسپانیا شب گذشته پیگیری شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها بارسلونا دو بر صفر بازی را به گرانادا واگذار کرد. بارسلونا در 5 بازی پشت‌سر گذاشته، توانسته 7 امتیاز کسب کند که طی 24 سال اخیر یعنی از فصل سال 1994-1995 تا به امروز این بدترین شروع بارسا در لالیگا بوده است.

در این سال‌ها هیچ وقت پیش نیامده که بارسلونا و رئال مادرید هر دو باهم در لالیگا افت داشته باشند، اما اتفاق جالب این است که هر دو تیم در این فصل افت داشتند. رئال بعد از برگشت زیدان هنوز وضعیت پیچیده‌ای دارد و با وجود جذب چند ستاره کهکشانی‌ها به دوران اوج بازنگشته‌اند. بارسلونا هم در نبود مسی نتوانسته در این 5 بازی در لالیگا خودی نشان دهد.

همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز اولین بازی بارسلونا مقابل دورتموند بود، هرچند بازی مساوی و بدون گل به پایان رسید اما این تیم آلمانی بود که فشار زیادی به آبی‌اناری‌ها آورد. مسی هم که پس از مدت‌ها دوری از میادین در ترکیب تیم قرار گرفت، نتوانست بازی قابل قبولی ارائه دهد.

رئال هم در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت که حاصل آن یک شکست تحقیرآمیز بود و بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. این باخت در حالی حاصل شد که این تیم فرانسوی چند بازیکن اصلی خود مانند کاوانی، امباپه و نیمار را در اختیار نداشت. رئال مادرید بعد از رفتن رونالدو هنوز نتوانسته نتایج گذشته را تکرار کند و در سراشیبی قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز