امروز منتشر شد؛

پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵:۵۹
کد خبر: ۹۰۱۳۲۴
پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و آن را نماد پایداری، ایثار، عزت، سربلندی، سلحشوری و آزادگی ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: نام ایرانی در برگ، برگ‌های تاریخ همواره با ایمان، صلح طلبی، رشادت و سلحشوری عجین شده است. سرزمینی که جنگ‌ها از آن آغاز نمی‌شود اما در آن پایان می یابد. مردم این سرزمین هر خیره سری و دست‌اندازی بیگانه را در نهایت با پاسخی در خور و قاطع روبرو می‌کنند.

ما مردمانی هستیم که جای جای تاریخ، به انسان دوستی، حماسه، رأفت با دوستان و مظلومان و ستیزه با ظالمان و متعرضان به مام وطن، ارزش‌ها و باورهایمان را گواهی می‌دهد و این در پیشینه مذهبی و ملی ما نهادینه است. این حقایق را آنهایی که باور نداشتند، در هشت سال دفاع مقدس پذیرفتند و جوانان رعنا، بلند همت، مومن، خوش غیرت، رشید و عزیزمان با شهادت، جانبازی و تحمل اسارت آن را به جهانیان فهماندند.

هفته دفاع مقدس مجالی برای زنده نگاه داشتن و صیانت از ارزش‌های نابی چون؛ اتحاد، برادری، ایمان، اعتقاد، وطن دوستی و اثبات این حقیقت است که ملت ما برای دفاع از این ارزش های خود حد و مرز نمی شناسد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراتب قدردانی، سپاس و تجلیل خود را نسبت به شهدای گرانقدر، جانبازان عزیز، ایثارگران، اسرای جنگ تحمیلی،  مردان و زنانی که جان بر کف در صحنه‌های نبرد و دفاع حضور یافتند و خانواده های معظم و مکرم ایشان اعلام می‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز