سردار سیدقاسم قاسمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه ما امروز مدیون ایثارگران هستیم/ باید قدردان زحمات رزمندگان باشیم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸:۴۱
کد خبر: ۹۰۱۳۷۱
همه ما امروز مدیون ایثارگران هستیم/ باید قدردان زحمات رزمندگان باشیم
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: همه ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و اگر کاری از دست ما بربیاید با کمال میل انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سردار سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در حاشیه مراسم تجلیل از ایثارگران در هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس امروز مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با حضور مقام عالی وزارت ورزش و وجوانان، معاونین، ریاست کمیته ملی‌المپیک و پاراالمپیک و همچنین جانشین دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت سیف‌اللهی را داشتیم. مراسمی که از 100 نفر از رزمندگان که در 8 سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند امروز از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی افزود:  همزمان هم در 31 استان از رزمندگان کل کشور که مربوط به وزارت ورزش است تجلیل می‌کنیم. باعث افتخار ماست که در این 8 سال دفاع مقدس وزارت ورزش در  کنار همه رزمندگان عزیز 5 هزار شهید تقدیم نظام کرده و برای دفاع از میهن و کشور اسلامی ما 5 هزار همکار ورزشکار شهید شدند همچنین 137 تن از مدافعان حرم بودند که عزیزان ورزشکار هم در آنجا به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: همه ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و اگر کاری از دست ما بربیاید با کمال میل انجام می‌دهیم. این هم یک وظیفه کوچکی بود که در مقابل این عزیزانی که این همه سال در جبهه و جنگ از این مرز و بوم دفاع کردند. الان هم همان روحیه را دارند آن موقع به امام بزرگوار ما عهد و پیمان بسته بودند و ازاین کشور دفاع کردند و بر عهد و پیمانشان ماندند و امروز  هم این عهد و پیمان را با مقام  معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بستند. کلیه جانبازان وزارت ورزش و رزمندگان که این عهد و پیمان را با مقام معظم رهبری بستند که تحت فرماندهی ایشان هرجایی که باشد آماده دفاع از کشور و میهن اسلامی ما هستند.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: تجلیل باشکوهی بود با حضور مقام عالی وزارت و معاونین محترمشان من از همه مسئولین تشکر می‌کنم و امیدوارم که در سالیان سال بتوانیم این راه و روش را پیش بگیریم. البته کاستی‌هایی داشت که از همه رزمندگان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در مراسم‌های دیگر جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز