خوشبختانه شرایط بلیت فروشی به مراتب بهتر از هفته اول شده است؛

تاج: از بازی بعدی بانوان به ورزشگاه می‌آیند/ امیدوارم دربی خوبی برگزار شود

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱:۴۴
کد خبر: ۹۰۱۴۳۵
تاج: از بازی بعدی بانوان به ورزشگاه می‌آیند/ امیدوارم دربی خوبی برگزار شود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از بازی بعد تیم ملی که مقابل کامبوج بانوان به ورزشگاه می‌آیند و باید هواداران رعایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در زمان ورود به ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی گفت: به هرحال بلیت فروشی الکترونیکی درحال انجام است و ما باید یک روزی می‌ایستادیم و این کار را در کشور انجام می‌دادیم. البته ممکن است موانعی هم وجود داشته باشد. خوشبختانه شرایط بلیت فروشی به مراتب بهتر از هفته اول شده است.

او افزود: در هفته اول شرایط بد بود و چیزی که ما انتظار داشتیم، نشد. در هفته دوم یک مقدار بهتر شده و هفته سوم خیلی بهتر بود و امروز هم که دربی برگزار می‌شود و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

تاج درخصوص پیش‌بینی خود از دربی عنوان کرد: امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند رقم بخورد و برای من ابتدا امنیت ورزشگاه و برگزاری یک مسابقه خوب و جوانمردانه مهم است. امیدوارم بازی خوبی انجام شود تا هواداران دو تیم لذت ببرند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه آیا امروز با مجیدی جلسه داشتید یا خیر، گفت:‌بله امروز جلسه کمیته فنی برگزار شد و ابتدا باید در کمیته فنی بررسی شود و سپس نتیجه اعلام خواهد شد. همچنین از بازی بعد تیم ملی که مقابل کامبوج است بانوان به ورزشگاه می‌آیند و باید هواداران رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز