آزاده زمان‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شناخت نسبی به هر چهار تیم در جام جهانی داریم/ به بازیکنانم گفتم تفکر اینکه کسی از آنها انتظار ندارد را از سرشان بیرون کنند

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۰۱۴۶۹
شناخت نسبی به هر چهار تیم در جام جهانی داریم/ به بازیکنانم گفتم تفکر اینکه کسی از آنها انتظار ندارد را از سرشان بیرون کنند
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال سه به سه بانوان گفت: قطعا بچه‌ها تلاش خواهند کرد بهترین بازی خود را در جام جهانی به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آزاده  زمان‌پور ، سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال سه به سه بانوان درباره میزان آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تا به امروز سه مرحله اردو برگزار کردیم. خوشبختانه همه اردوها منظم و خوب بوده در کنار این اکثر بچه‌ها در روزهایی که اردوهای سه به سه تعطیل بود در کنار تیم پنج نفره بودند بنابراین می‌توان گفت همیشه در حال آماده‌سازی خود بودند.

او درباره برنامه بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: متاسفانه به دلایل مالی و ... شرایط برای برگزاری بازی دوستانه قبل از اعزام نداشتیم و نداریم. فدراسیون هر هفته یک ایونت برگزار می‌کند خیلی به شناخت نقاط ضعف و قوت تیم کمک می‌کند. در حال حاضر یک اردو متصل به اعزام خواهیم داشت که فقط چهار نفر اعزامی به آن دعوت شدند.

زمان‌پور درمورد شناخت از رقبا اظهار کرد: در این دوره با چهار تیم آلمان، رومانی، مغولستان و اوگاندا همگروه هستیم. شناخت نسبی به هر چهار تیم داریم ولی قطعا نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. به همه بازیکنانم گفته‌ام این تفکر را که پس از چهل سال به تازگی جواز حضور در میادین بین المللی را کسب کردیم پس کسی از ما انتظار زیادی ندارد را از سرشان بیرون کنند، چون قطعا با این تفکر درهای پیشرفت را به روی خودمان خواهیم بست و بچه‌ها تلاش خواهند کرد بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم سه به سه بانوان درباره تیم‌داری در لیگ برتر گفت: امسال در هیچ تیمی مربیگری نمی‌کنم. سال گذشته با دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را کسب کردیم ولی امسال دانشگاه آزاد تصمیم گرفت از حضور در لیگ انصراف دهد. با این حال فعلا تصمیمی برای مربیگری در لیگ نداریم.

 

نظر شما
پرونده ویژه