محمد ترابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سطح جام باشگاه‌های آسیا بالا رفته است/ حضور ملی‌پوشان در تیم ما را به قهرمانی نزدیک می‌کند

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۰۱۴۹۷
سطح جام باشگاه‌های آسیا بالا رفته است/ حضور ملی‌پوشان در تیم ما را به قهرمانی نزدیک می‌کند
بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در چند سال اخیر سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خیلی حرفه‌ای‌تر شده و بازی‌ها سخت‌تر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترابی، بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان درباره شرایط تیم تیمش برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ بانکوک، در گفتگو با خبرنگار برنا توضیح داد: خوشبختانه تیم آبادان از یک ماه پیش تمریناتش را شروع کرد در این مدت هم  خیلی خوب تمرین کردیم و به آن سطح از آمادگی مدنظرمان هم رسیدیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به حضور یارهای کمکی برای تیم نفت ادامه داد: تقریبا هشت روز است که بازیکن‌های خوب و مطرحی چون ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی، آرن داوودی و حامد حدادی به تیم ما اضافه شدند. خوشبختانه در این مدت کوتاه هم تمرینات خوبی را باهم داشتیم و خیلی خوب با هم هماهنگ شدیم.

ترابی درمورد شانس قهرمانی اظهار کرد: در چند سال اخیر سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خیلی حرفه‌ای‌تر شده و بازی‌ها سخت‌تر شده ما هم حریف‌های قدری داریم. بحرین تیم قوی است و تایلند هم به عنوان میزبان حتما کار را برای دشوار خواهد کرد ولی با این حال  کم نخواهیم گذاشت و حریف کوچکی برای تیم‌های رقیب نخواهیم بود. همانطور که گفتم تیم ما سطح آمادگی بالایی دارد ولی در بسکتبال شرایط، شرایط ثانیه‌هاست اما امیدوارم قهرمانی را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه