بهروز سلطانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کیفیت فنی دربی پایین بود/ کارنامه کالدرون قابل قبول است/ بیرانوند به زیبایی ضربه پنالتی را مهار کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۵:۳۶:۵۱
کد خبر: ۹۰۱۵۲۹
کیفیت فنی دربی پایین بود/ کارنامه کالدرون قابل قبول است/ بیرانوند به زیبایی ضربه پنالتی را مهار کرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون مربی بزرگی است و در این چند بازی کارنامه قابل قبولی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز سلطانی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص برد سرخ پوشان در دربی 90 صحبت کرد.

سلطانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این بازی از لحاظ کیفی متاسفانه چندان چنگی به دل نزد و کیفیت پایینی داشت. پرسپولیس به مراتب مقابل تراکتور بازی قابل قبول‌تری ارائه داد ولی همیشه دیدار استقلال و پرسپولیس به خاطر حساسیت چندان جالب نمی‌شود و این مصائب را دارد. در کل پرسپولیس بازی بهتری نسبت به حریفش ارائه داد. آبی‌ها در دقایق ابتدایی بازی بهتر بودند ولی بعد از از دست دادن ضربه پنالتی می‌توان گفت شیرازه این تیم بهم ریخت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گابریل کالدرون توانسته خودش را در تیم ثابت کند یا خیر، توضیح داد: کالدرون مربی بزرگی است و به نظرم در این چند بازی کارنامه قابل قبولی داشته و برد در دربی شرایط او را در پرسپولیس بهتر می کند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درخصوص عملکرد دروازه‌بانان دو تیم گفت: بیرانوند نمایش فوق‌العاده‌ای در زمین داشت و مهار پنالتی او عالی بود. هر دو گلر از سرمایه‌های خوب کشور هستند که بیرانوند در این بازی نسبت به حسینی رقیب خود بهتر درخشید.

نظر شما
پرونده ویژه