علی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دربی برای برخی بازیکنان پیشانی نوشت خوبی دارد/ از استقلال حمایت کنیم/ نباید از استراماچونی ایراد گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۱:۵۲
کد خبر: ۹۰۱۵۴۹
دربی برای برخی بازیکنان پیشانی نوشت خوبی دارد/ از استقلال حمایت کنیم/ نباید از استراماچونی ایراد گرفت
بازیکن اسبق استقلال گفت: نمی‌دانم برخی چگونه از مربی باکلاسی مثل استراماچونی ایراد می‌گیرند که خودش در بهترین تیم‌ها بازی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، بازیکن پیشین استقلال درباره باخت این تیم در دربی روز گذشته به خبرنگار برنا گفت: در بازی دیروز به ویژه در نیمه نخست کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی می‌کرد. یک تیم در دربی دیگر باید چه کار کند وقتی پنالتی تبدیل به گل نمی‌شود. فقط من در این یک هفته گذشته برای برخی پیشکسوتان که بازهم از تیم انتقاد کردند متاسفم. من زمانی که قائدی داخل زمین آمد کمی ترسیدم و شاید بهتر بود او دیرتر می‌آمد.

وی افزود: تیم و باشگاه نیاز به حمایت دارند، همه دیدیم در هفته چهارم و با تغییرات زیاد تیم چگونه با غیرت و متعصبانه بازی کرد و در بسیاری از دقایق بهتر از پرسپولیس بود. نمی‌دانم برخی چگونه از مربی باکلاسی مثل استراماچونی ایراد می‌گیرند که خودش در بهترین تیم‌های اروپا بازی کرده است.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به بازی روز پنج شنبه استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: الان هم وقت انتقاد نیست. باشگاه، تیم، کادرفنی و بازیکنان همه نیاز به حمایت حداکثری دارند. این تیم اگر مثل همان بیست دقیقه اول مقابل پرسپولیس بازی کند و عزم خود را جزم کند می‌تواند هر تیمی را در لیگ شکست دهد. بازیکنان گوشی‌های خود را خاموش کنند، در فضای مجازی نباشند و با یک روحیه دوباره در بازی‌های هفته آینده حاضر شوند.

وی در پایان پیرامون گلزن دربی عنوان کرد: به هرحال دربی برای برخی پیشانی نوشت خوبی دارد، من خودم این بازیکن را نمی‌شناختم و خدا خواست و توانست خود را اینگونه مطرح کند.

نظر شما
پرونده ویژه