امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هندبال

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۰:۱۰
کد خبر: ۹۰۱۶۹۲
بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هندبال
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون هندبال از اردوی تیم ملی مردان که خود را برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 آماده می کند بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه بازدیدهای وزیر ورزش  و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیمهای ملی اعزامی به رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو صبح امروز سطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هندبال دیدن کردند.

در ابتدای این بازدید رییس فدراسیون هندبال گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی اعزامی  به رقابتهای کسب سهمیه المپیک قطر ارائه داد و عنوان داشت اگر چه بچه ها در گروه سختی قرار گرفتند ولی می روند تا با تمام وجود برای سربلندی میهن عزیزشان مبارزه کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون آسیایی همچنین بعد از سالها با درخواست میزبانی  ایران برای رقابتهای جوانان آسیا در سال آینده موافقت کرد و امیدواریم تا هندبال با حمایت مسئولین بتواند به آنچه حقش است در آینده ای نزدیک دست یابد.

در ادامه مربیان و بازیکنان تیم ملی هندبال به ارائه توضیحات و درخواستهایی مبنی بر حمایت بیشتر از هندبال پرداختند.

سپس سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت:همانطور که خود شما اشاره کردید هندبال می تواند همچون والیبال و بسکتبال افتخارات جهانی و قاره ای را در نوردد و این پتانسیل و توانایی را در شما می بینم و قطعا حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون  با داشتن رییس فدراسیونی جوان و از دل خودتان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:البته می دانم  در میان حریفان و مدعیان قدرتمند آسیایی جدال سختی  برای کسب سهمیه المپیک خواهید داشت ولی به شخصه به توان جوانان عزیز ایران زمین ایمان دارم چرا که همواره بسیاری از ناشدنی ها را شدنی کردند و حمایت مسئولین و دعای خیر مردم بدرقه شما عزیزان خواهد بود.

نظر شما