بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی هندبال؛

سلطانی‌فر: جوانان هربار اراده کردند موجبات عزت ایران را رقم زدند/ هندبال ایران باید پا را از آسیا فراتر بگذارد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۳:۰۱
کد خبر: ۹۰۱۷۴۶
سلطانی‌فر: جوانان هربار اراده کردند موجبات عزت ایران را رقم زدند/ هندبال ایران باید پا را از آسیا فراتر بگذارد
وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد هندبال ایران بتواند با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این رشته از آسیا فراتر رود و بتواند در سطح جهان مطرح شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر در جریان بازدید از تمرین تیم ملی هندبال ایران، ظرفیت این رشته و حضور پرتعداد لژیونرها در کشورهای اروپایی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تغییرات مدیریتی هندبال نیز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار هم این است که رشد و پیشرفت را در این رشته شاهد باشیم بطوریکه بر این باورم این دوره رشد و توسعه و بالندگی را در ورزش دنبال کنیم و هندبال را هم به سطحی برسانیم که پا را از آسیا فراتر گذاشته و در جهان هم مطرح شود.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت مسابقات هندبال انتخابی المپیک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هرچند که قدرت‌های برتر آسیا در این رویداد حضور دارند اما هرگاه جوانان ایرانی اراده کنند همانطور که اراده ملت همیشه موجبات عزت کشور را رقم زده، در هندبال نیز می‌تواند باعث موفقیت شود.

سلطانی‌فر، گسترده‌تر شدن دایره استعدادیابی فدراسیون را مورد تاکید قرار داد و گفت: هندبال ایران توانایی رقم زدن روزهای بهتر را دارد و بسیار امیدواریم که خبرهای خوبی از این رشته و در شان هندبال بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان،  میزبانی ایران در رقابت‌های هندبال جوانان آسیا را یک اتفاق خوب برای این رشته دانست و تصریح کرد: این میزبانی ها می‌تواند به رشد و توسعه هندبال کمک کند، از طرفی همچنان نیاز است که روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از این رشته با وجود محدودیت‌های مالی که در اثر تحریم‌های ظالمانه آمریکا وجود دارد، تداوم خواهد داشت تا با همگرایی و هم‌افزایی موفقیت‌های باارزشی به ارمغان آید.

همچنین در پایان بازدید امروز پیراهن تیم ملی هندبال به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

نظر شما