به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد؛

رایزنی برای حضور اسپوکس در بازی‌های جهانی مسترشیپ

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۲:۱۱
کد خبر: ۹۰۱۷۵۰
رایزنی برای حضور اسپوکس در بازی‌های جهانی مسترشیپ
در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی مستر شیپ ۲۰۱۹ مذاکراتی در جهت حضور ورزش نوپای اسپوکس در دوره بعدی این رقابتها که به میزبانی اندونزی برگزار می شود صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حاشیه این مسابقات محمدرضا هاشم پور پاشاکی بنیانگذار ورزش اسپوکس و سید مصطفی قوامی رئیس کنفدراسیون اسپوکس آسیا با "لی" رئیس کمیته بازیهای جهانی مسترشیپ و فرماندار جونگ جو کره جنوبی دیدار کردند و در خصوص حضور اسپوکس در مسابقات مسترشیپ مذاکره داشتند.

کمیته بازیهای جهانی هنرهای رزمی بعنوان یک سازمان مولتی اسپورت (مستر شیپ) که در سال ۲۰۱۶ با برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی فعالیت رسمی خود را با حضور ۱۸ ورزش المپیکی و غیر المپیکی آغاز کرد استقبال چشمگیری در سطح جهان داشت و در سال ۲۰۱۹ با حمایت GAISF و کمیته بین المللی المپیک دومین دوره مسابقات المپیک هنرهای رزمی را در شهر جونگ جو کره جنوبی برگزار کرد.

به دلیل حضور مسئولان بلند پایه شورای المپیک آسیا OCA و GAISF در این رویداد بزرگ اقدامات اولیه جهت عضویت ورزش اسپوکس در دیگر مجامع بین‌المللی ورزش که مورد تایید کمیته بین المللی المپیک IOC می باشند انجام گردید.

با توجه به برنامه راهبردی تدوین شده مهمترین اهداف مسئولان اسپوکس عضویت در مجامع بین المللی ورزش و حضور در گیم های رسمی جهت پیشرفت ورزش پر مخاطب اسپوکس، اولین گام در سال ۲۰۱۷ برداشته شد و اسپوکس به عضویت فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی TAFISA)) درآمد.

این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ اولین دوره مسابقات جهانی اسپوکس در لیسبون پرتغال و تحت پرچم TAFISA برگزار خواهد شد، این بازیها هر ۴ سال یکبار تحت حمایت IOC برگزار می ئگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز