رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برای بهتر شدن زمان بیشتری می‌خواهد/ سرخ‌پوشان کار سختی مقابل سپاهان دارند/ کنعانی‌زادگان بدون ریسک و استرس بازی کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۸:۴۷
کد خبر: ۹۰۲۰۹۳
پرسپولیس برای بهتر شدن زمان بیشتری می‌خواهد/ سرخ‌پوشان کار سختی مقابل سپاهان دارند/ کنعانی‌زادگان بدون ریسک و استرس بازی کرد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان اگرچه در تهران است اما بازی ساده‌ای نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد این تیم در دربی 90 به خبرنگار برنا گفت: درکل بازی خوبی بود و طبیعی است در دربی توپ بیشتر وسط زمین باشد و تیم ها بیشتر همدیگر را محک می‌زنند و به نظرم استحقاق برد در این دیدار را داشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نظرش پیرامون گلزنی عبدی که محصول آکادمی پرسپولیس است، در این بازی چیست، اظهار داشت: ما هم وقتی جوان بودیم، به خوبی قدر موقعیتی که به ما داده می‌شد را می‌دانستیم و با درخشش در همان زمانی که در زمین بودیم خودمان را فیکس می‌کردیم و در مورد عبدی هم جای خوشحالی دارد که این بازیکن محصول آکادمی پرسپولیس است. او و سایر جوانان پرسپولیس قدر موقعیت را بدانند و نباید مغرور شوند و وارد حاشیه شوند، البته این موضوع شامل همه بازیکنان می‌شود.

لژیونر پیشین فوتبال در اروپا پیرامون بازی سرخ پوشان مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی با سپاهان اگرچه در تهران است اما دیدار ساده‌ای نخواهد بود. پرسپولیس به برد مقابل استقلال نیاز داشت و حالا می‌تواند با روحیه بهتری به مصاف حریفان برود.

مربی سابق تیم امید درباره کاپیتانی نوراللهی و حضور کنعانی‌زادگان  در ترکیب اصلی عنوان کرد: ابتدا باید به نبود کمال کامیابی نیا اشاره کنم که کمی به چشم می‌آید. البته نوراللهی بسیار خوب بازی می کند اما حضور پررنگ‌تری به در فاز هجومی دارد. درباره کنعانی‌زادگان هم باید بگویم با احترام به سیدجلال که به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید در آینده آنقدر حجم بازی‌ها آنقدر زیاد است که فرصت به همه می‌رسد. معتقدم کنعانی‌زادگان بدون ریسک، پخته و باتجربه بازی می‌کند و توانسته توانایی خود را در این دو بازی نشان دهد و استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد.

ملی‌پوش ایران در جام جهانی 1998 درباره آینده پرسپولیس گفت: باید به کالدرون و بازیکنان زمان بیشتری بدهیم تا هماهنگی کامل تری ایجاد شود، به هر حال3-4 سال برانکو در تیم بوده و زمان نیاز است تا بازیکنان بتوانند با طرز تفکر کالدرون هماهنگ شوند و بتوانند با تاکتیک مدنظر او به صورت روان بازی کنند. باید تا آن زمان از کالدرون حمایت حداکثری داشته باشیم. پرسپولیس توانایی حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان را دارد و معتقدم شاگردان کالدرون می‌توانند ضمن قهرمانی چهارمین سال پیاپی در لیگ، در آسیا هم  به قهرمانی دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز