مسئول فرهنگی کاروان المپیک ۲۰۲۰ ؛

پرونده لباس کاروان ایران تقدیم رئیس کمیته ملی المپیک شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۵:۵۶
کد خبر: ۹۰۲۲۱۴
پرونده لباس کاروان ایران تقدیم رئیس کمیته ملی المپیک شد
جلسه کارگروه لباس کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2020 توکیو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و آثار ارسالی به دبیرخانه فراخوان لباس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020 با بیان این مطلب افزود:

بیش از 130 اثر به دبیرخانه واصل شده که آثار تعدادی از طراحان سرشناس ایران در میان آنها وجود دارد و این بیانگر اهمیت موضوع برای جامعه طراحان لباس ایرانی است.

وی به نقش موثر دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این فراخوان اشاره کرد و گفت: تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته ملی المپیک در روند برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با حضور ایران در المپیک 2020 توکیو گسترده و در حوزه های مختلف است.

عارف نیا ادامه داد: این که لباس کاروان با محوریت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دست طراحی است بیانگر توجه کمیته ملی المپیک در ملاحظات کارشناسی و اتخاذ رویکرد حرفه ای است.

مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020 اظهار امیدواری کرد تا پایان پاییز طرح نهایی لباس کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران انتخاب و روند تولید آن آغاز شود.

در این جلسه سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سجادی سرپرست کاروان المپیک 2020 نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز